Followers

Wednesday, October 14, 2009

Mimpi yang hampeh~

Entah macam mana semenjak dua menjak ini saya sering bermimpi perkara2 yang kurang elok..
Mungkin saya terlupa membaca doa tidur, ayat kursi..?
tidak, saya yakin mengamalkannya sebelum tidur..

mungkin juga kerana saya selalu memikirkan perkara yang bukan2 sebelum melelapkan mata.?
mungkin juga tapi tidaklah teruk sangat.
Sekadar memikirkan kalau2 kena 'kacau' atau ternampak sesuatu dalam kegelapan bilik..
err..kadang2 terpikir kalau tidur sorang2 lepas akak kawen ape jadi..
err..kadang2 terpikir pasal masalah2 negara yang nak kena handle..(x boleh belah ayat nih..)
teruk ke tu? taklah teruk sangat kan? kan?

Semalam saya bermimpi saya menikam seekor binatang yang menakutkan.
rupanya ia adalah adik saya sendiri..
macam binatang jadi-jadian pulak..
sungguh tak best..
Nasib baik saya tidak trauma.
lagipun..
Mimpi kan mainan tidur..

Tapi rasa tak best juga kalau asyik mimpi je kan..
Rasa macam tidur tak puas gitu..
Any suggestions?

4 comments:

Ayu Zan said...

kesiannya..kena clear kan minda dlu b4 tido..jgn pk bukan2. tenangkan minda..insya allah ok.. ehehe

noorafzan.blogspot.com said...

Selalu gak cuba..
tapi kadang2 termimpi gaks..
x pe la..
lama2 ok la tuh kot..

alizankamar said...

tu la....
orang tua2 cakap kalo nak tido tu,
kena basuh kaki dulu...
kang mimpi yang bukan2...

tido ada basuh kaki x....
kalo x ...
memang lah mimpi macam2...

p/s:petua itu betul2 atau kebetulan sahaja....entah lah..

noorafzan.blogspot.com said...

erm..
sebelum masuk tidur basuh kaki..
tapi dah nak mimpi..nak wat guane..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics