Followers

Wednesday, October 14, 2009

Mimpi yang hampeh~

Entah macam mana semenjak dua menjak ini saya sering bermimpi perkara2 yang kurang elok..
Mungkin saya terlupa membaca doa tidur, ayat kursi..?
tidak, saya yakin mengamalkannya sebelum tidur..

mungkin juga kerana saya selalu memikirkan perkara yang bukan2 sebelum melelapkan mata.?
mungkin juga tapi tidaklah teruk sangat.
Sekadar memikirkan kalau2 kena 'kacau' atau ternampak sesuatu dalam kegelapan bilik..
err..kadang2 terpikir kalau tidur sorang2 lepas akak kawen ape jadi..
err..kadang2 terpikir pasal masalah2 negara yang nak kena handle..(x boleh belah ayat nih..)
teruk ke tu? taklah teruk sangat kan? kan?

Semalam saya bermimpi saya menikam seekor binatang yang menakutkan.
rupanya ia adalah adik saya sendiri..
macam binatang jadi-jadian pulak..
sungguh tak best..
Nasib baik saya tidak trauma.
lagipun..
Mimpi kan mainan tidur..

Tapi rasa tak best juga kalau asyik mimpi je kan..
Rasa macam tidur tak puas gitu..
Any suggestions?

4 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics