Followers

Tuesday, October 20, 2009

Ohhh..gosh~nasib baik..fuuhh..

Last time saya ada mentioned pasal hadiah yang nak di reveal tuh kan..
Hadiah untuk sahabat saya yang kahwin kat KB tuh..
Ahha~

Nak dijadikan cerita I left it at my home..
At the moment saya perasan pasal hadiah tu, kami dah kat sejam perjalanan..
itupun my BF yang teringat..
"awak bawak tak hadiah jetlin" tiba2 sahaja soalan itu terpacul dari mulutnya..
Ohhh..gosh..I totally forgot..
Takkan nak patah balik semata-mata untuk pick hadiah tu kan..

Nak menambah bagi lagi menarik ceritanya,
My friends kongsi 5 orang beli hadiah yang 'sama' but then lebih better daripada yang saya beli..
Of course la kan..
Hadiah perkongsian 5 kepala lagi 'hebat' daripada hadiah from 1 kepala..
Saizpun dah beza 'besar'..

perlahan je my BF bisik supaya saya beli hadiah lain nanti..
nasib baik tak bawa hadiah tuh..fuuhh..
Rupanya 'besar' hikmah'nya.
Kena cari hadiah lain la pulak dah..
alahai~

5 comments:

LuVidA^^ said...

aloh..tinggal lak adiah tu....bak bg ida je la =p

*~ eLiEnZ 87 ~* said...

nk adiah
nk adiah
woo..

Faarihin said...

salam.. pe jadi ngan adiah tu? dah ganti dah ke adiah tu?

patutla sonyap ajo.. pi kb rupe2nya.. (^__^)

Cayril Ikhwan said...

nak adiah jugak

noorafzan.blogspot.com said...

luvida..
hha..
saje je tinggalkan..
membe suh post je..
tapi..tgk lu camne..

elienz..
nak adiah..?
muleh2..
nah 'hadiah'..
ahaha..gurau jer..

faarihin..adiah tu ada lagik..
ada siap dah balut.
ee..sonok pi KB..

CAYRIL..
Awak nak adiah gak ke?
nanti dah kayo sikit saya wat contest..
ahha~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics