Followers

Friday, October 2, 2009

Malam ini punya planning..

Mulai malam ni sampai ke ahad saya berada di luar rumah..
bukan takat luar rumah sahaja, berada di luar negeri gitu..
Yeee..saya ke selatan tanah air..JB..
Ada project dengan geng2 UTM..

Dah abes belajarpun lebih setahun lepas..
Apa kaitannya saya ngan UTM lagi selain daripada gelaran EX-STUDENT je?
Convopun dah lebih setahun lepas..
Haa..hati saya sebenarnya yang masih tertinggal di sana~
Sile nyanyi lagu 'cintaku tertinggal di malaysia' dalam versi special sikit 'hatiku tertinggal di UTM' untuk menambah perisa~
Tertinggal kat kelab kesayangan yang saya join sejak tahun 1 di UTM dulu.
Sebab tu saya ke sana lagi..
Konon2 nak buat program gabung ngan geng2 kelab sekarang~

Kadang2 terfikir terlalu cepat masa berlalu.
Rasa macam baru semalam jer saya habis belajar..
Tup2 dah lebih setahun saya kerja~
Dah ada pendapatan sendiri..
Mampu nak beli kete sebijik..
Walaupun masih duduk di rumah keluarga..
x perlu bayar sewa rumah, bil air, bil letrik, bil astro..bil internet..
saya cuma bagi belanja bulanan je kat mak..
Hoho~

Cuma lepas akakku kahwin, bil internet dah tentu saya kena take over..
sebab yang banyak gunapun kami berdua je~
ehehe~
adeh, dah merapu ke mana ntah..

Nanti saya update pasal PROJECT tersebut yer..
Sebenarnya bila kita jadi student, banyak kelebihannya join kelab2 camnih..
Dulu masa saya active kelab, saya manage to get good result for that semester.
Sebab masa tu la kita akan betul2 hargai masa.
Setiap masa terluang kita guna tuk study betul sebab bila active kelab, masa memang kena banyak dihabiskan tuk aktiviti2 kelab.
Once saya mula kurangkan aktiviti kelab, result saya tak seINDAH dulu..
Rasa amat bosan untuk belajar je...
Kesannya, saya beralih ke aktiviti tak berpekdah pulak seperti lepak di bilik TV..
Layan cerita korea kat PC..
Dan paling best ialah tidur..
Main game..layan Friendster..(yer..masa tuh Friendster lebih glemer~)
Yer, nikmatnya tidur masa jadi student dulu..
Dah la duk bilik single..
Lagiii la sedap tidur tanpa gangguan sesiapa..

k, see ya next round~

p/s : saya tinggalkan 2,3 entry wat pengubar rindu anda kat saya nanti..
(ayat poyo macam ada je orang nak terjah blog nih..hehe~)

4 comments:

Unknown said...

Project ape ek?cm best je

Adam Ruslan said...

Meh, meh sila la datang, kitorang baru je tempah katil king saiz double decker semata-mata nak sambut tetamu nih.

noorafzan.blogspot.com said...

o..
nanti saya update lepas project succes..

amANI..
King size gitu..
betui ka?

emak said...

br je lps dgr lagu tu..merdu sggh..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics