Followers

Tuesday, October 6, 2009

Berkampung di JB~Part 1

Projek kat JB dah langsai..
Dah succes dah pun..
Yeay!

K la..
Biar saya terangkan apa projeknye..
Kami gerak dari KL bertiga..
Saya, Kak Syila dan Abg Sport.
Saya duk belakang jer sepanjang perjalanan.
Kami x singgah mana2 pun.
Sebab dah maghrib dan makan nasi kat umah Abg Sport kat Bangi..
Macam pergi beraya laks.
kendian isi minyak+beli air minuman sorang sebotol.

Sampai je kat JB,kami terus ke Taman U.
Kami sampai di rumah tumpangan kami..
Teratak keluarga amANI lebih kurang kul 10 lebih malam.

Keluarga amANI nih keluarga alumni lambaian sebab suami isteri tu pernah jadi sebahagian daripada kelab lambaian masa bergelar student dulu.
Abg Adam, Kak Easy serta dua orang putera Aqil n Ammar yang boleh tahan la kenakalannya~
Lepak2 minum air, makan kuih muih dengan kopok goreng..
Abg Azwar ngan sorang student yang juga ahli lambaian sampai masa kami sedang lepak2 tuh..
Lepas makan2 sempat lagi layan Upin n Ipin atas permintaan si kecil berdua Aqil n Ammar tuh..
Lepas tu, kami yang perempuan sambung berborak.
Sebab Abg Sport dah ikut Abg Azwar dan ahli lambaian yang namanya saya gagal tuk ingat.
Dia bermalam di rumah Abg Azwar.

Borak2 sampai jam dah menunjukkan kul 3 pagi..
Saya tewas dulu dan terus masuk tidur..
Esoknya, bila saya tanya bila mereka tidur, mereka kata kul 4.
Sejam selepas saya tidur rupanya~
Hehe~

Esoknya bangun2 terus bersiap..
Yang menyediakan sarapan Abg Adam.
Kak Easy keluar ke kedai.
Manakala anak2 mereka still tidur.
Sarapan kami ala2 barat.
Ada roti bakar, kacang dalam tin (saya x makan), telur goreng hancur ngan sosej..
Sos cili dan serbuk lada sulahpun ada~
Air teh o kalau x silap~

Lepas tu lepak2..
Tolong2 sediakan lunch pulak..
Lauk ayam masak merah, sambal, acar ngan satu lagi lauk..
Alahai cam terlupa laks apa die lauknya~
Minuman Air oren sedap~

Kul 3 kami gerak ke UTM..
Dewan Alumni dah melambai-lambai..
Masuk je UTM memang syahdu je rasa.
Teringat memory2 lama semasa masih bergelar student dulu~
Apa kami buat kat dewan alumni kul 3 petang tu..?
Dan apa pula kaitan ngan aktiviti malamnya?
Tunggu sambungan kisah projek kami di part 2 laks..
x larat nak naip lagi nih..

wat masa nih x de picta..
Sebab saya mula amik gambar sebaik sahaja tiba di Dewan Alumni.
Part 2 ada la picta keyh..
see ya~

10 comments:

angahfarah said...

huhu~ turun JB x singgah pon rumah aku..huhu~

noorafzan.blogspot.com said...

x sempat le farah..
lagipun, aku x drive..
tu yang x bagitaupun..
so sorry~

Fadhlah said...

sambung cerita...nak baca lagik

imHepPie said...

byknya abg2..lalala~~

Adam Ruslan said...

Mekasih afzan kerana menyinggah datang walau untuk semalaman. Jangan segan nak datang lagi.

Sori tak dapat nak entertain untuk hari Ahad.

AFIQ zainal said...

afzan...nak video...!!!!

emak said...

ble keje da siap hdp ase hepi..jln sane jln cni..

noorafzan.blogspot.com said...

fadhlah..
nanti malam sikit ada sambungannya..
tunggu~

imHeppie
ehehe~mmg sumenya abg2 belaka..
adik2 yang grad ilang entah ke mana~

amANI..
mekasih abg adam yer..
ni dah start rindu kat ammar n aqil..

Afiq..
dah upload kat blog saya abg afiq..
x reti nak upload tuk sharing..

Azizan..
betul2..
bile keje siap, hepi jer..
hehe~

Faarihin said...

salam.. wah.. pi beraye eh kak.. huhuhu.. (^__^)

noorafzan.blogspot.com said...

ehehe~
pi program yang berkaitan gak ngan raya~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics