Followers

Friday, October 16, 2009

Update status, Cubaan tuk on Facebook SMS and mobile pulak..

Lately kerja kat office sangat la banyak..
Tadipun meeting straight sampai 3 macam..
Nak update itu ini lagi..
Almaklumla dah nak hujung tahun..

Walaubagaimanapun blog ini akan tetap di update seperti biasa..
err..seperti biasa ke ek?
tengok la macam mana..
At least one entry selang sehari..
At least ok..
kalau boleh nak update tiap2 hari..

Facebook sayapun tak la seaktif mana..
Tapi tiap2 hari saya 'cuba' allocate about an hour 'at least' for facebook..

Cubaan saya untk update status kat facebook via celcom SMS sebenarnya berjaya tapi susah nak sustain since handset yang digunakan berbateri 'kong'..
Maka setiap kali saya check je sikit mesti handset itu akan 'mati'..
Punca ia 'mati' sebab tak larat nak terima banyak2 mesej 'facebook status' kawan2..
Kalau nak aktif gak, kena tukar hset baru la gamaknya..

Saya teringin nak apply facebook mobile tapi nantilah kut..
Adabeberapa jenis2 hset je kan yang boleh ON facebook mobile nih?
ke saya silap info..?
alahai..malas pulak nak 'browse' internet cari info pasal ni..

5 comments:

LuVidA^^ said...

nk blogging gune mobile pon x lepas2 lagi....huhuu

. said...

aku cuma update status twitter & pasang application twitter kat facebook supaya status twitter tu jadi status di facebook.sms twitter guna http://gladlycast.com/.murah.

Anonymous said...

wah..bgus..nset lionteen skrin kecik je..hehe..
xpuas nk tgk

Anonymous said...

kerja baik baik kak..
jangan khayal di dunia blogging dan facebook yang hanya sementara.
hahaha gelabah je ayat kite ;D

noorafzan.blogspot.com said...

luvida..
sama la kite~

nizamsani..
oo..twitter yer..
nanti cuba la..

lionteen..
sama la..kecik gak..
ada cite2 gak nak beli hset baru..

ida..
insyaAllah..
keje tetap keje...
blogging tetap kucinta..
(ayat akak x bley blah~)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics