Followers

Monday, September 14, 2009

utang tag lagi..from HANA laks..

Kali ini saya dapat tag daripada HANA.
mARI JAWAb..

1.kalau anda jadi org terkaye didunia?

Alhamdulillah syukur..tapi takut jadi orang kaya..takut jadi alpa..takut hanyut..huhu~

2. kalau anda jadi orang terseksi didunia?
Akanku tunjukan hanya untuk yang berhak..suamiku nanti~

3.kalau anda perlu terjun dr tingkat ke-1oo untuk membuktikan cinta anda?
x mau..biar mati ke jalan Allah..itu sanggup~

4.kalau orang kate blog awak teruk nk mampos?
saya x rasa pulak blog saya bagus..hoho~
asal ada yang sudi lawat dah cukup baek..
teruk pun teruk la..
lain org lain pandangan..

5.kalau keluarga anda yg tentukan teman idup anda?
kalau dorang dah tenukan saya redha..tapi realitinya mereka tak tentukan la~

6. kalau tiada lagi hari esok?
saya berharap ada yang sudi bayarkan hutang piutang saya lagi2 dengan PTPTN dan juga utang kete..
lagi satu nak mintak maaf pada semua lebih2 lagi mak dan ayah..

7.kalau orang yang anda benci berade didepan anda?
saya x benci orang tapi kadang2 ada rasa x berkenan je..
saya buat2 x kisah aje..
saya lebih byk diam dari bersuara la~

8. kalau anda berpeluang masok Fear Factor dan makan bnde2 pelik?
tak hingin~

9.kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
Ya Allah, ampunilah dosa2 mereka dunia akhirat dan jauhilah mereka daripada api nerakamu~

10.kalau anda berjumpa dengan orang artis/ selebriti yang paleng anda minati. nyatakan nama artis tersebut dan sebabnye?
err..x reti la nak jumpa artis2 nih..
minat tgk kat tv je la..
tapi kalau dapat tgk aaron aziz secara dekatpun ok gaks..
sebab suke tgk muka die je~

11.kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunoh?
musuh agamaku..hoho~

12.kalau oang kate anda kacak/chantek?
chantek ka?
saya selalu kata Alhamdulillah..
sempurna anggotapun dah cukup cantik kan..

13.kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
minta dijauhkan la..tapi kalau dah qada dan qadarnya begitu terima sahaja la..

14. kalau anda terpakse mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
korbankan macam mana tuh..
kalau dah jodoh x ke mana la~
kalau dah tak jodoh tu usaha pertahankan pun tak berguna..

15.kalau anda memenangi anugerah? dan anugerah ape yang anda inginkan?
anugerah pelajar terbaik..haha~
tapi dah gradpun..
dan tak dapatpun..

16.kalau anda berpeluang mengahwini benda selain manusia, benda apa yang anda inginkan?
tak nak kawen ngan benda..
gilo ko apo?

17. kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
err..terpaksa yer...
kalau dah takde jalan penyelesaian..
perpisahan itu lebih baik..
redha je la~

18.kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
haha~ ado ko yang cemburu..? isk2..x berbaloipun..bukan ada papepun yang nak dicemburukan..

19.mengenai org yg tag kamu neh?
HANA ..Die nih blogger yang say kenal kat dunia blogging gaks..
Dia nih comel..student design kat LimKokWing..
Dah berpunya tau..
ahaks~

20 tag kepade;
::segan sebenarnya nak appoint orang wat..
sesiapa yang berkenan nak buat.buat la yer~

Alhamdulillah..
dah siappun utang2 tag..
saya cuba sedaya upaya jawab tag..
maaf la ye HANA sebab lambat bayar ini hutan~

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics