Followers

Monday, September 7, 2009

Award from TeratakIndah lagii~

salam semua..
hari nih selangor cuti..sempena Nuzul AlQuran..
Pada tarikh inilah ayat AlQuran pertama diturunkan kepada Rasulullah SAW..
iaitu bersamaan dengan 17 Ramadhan tahun ke 41 daripada keputeraan baginda.
Surah Al-'Alaq..ayat 1 hingga 5..
Cuti2 nhi saya ambil peluang untuk melawat blog kawan yang dah lama..x sempat nak dilawati sepanjang bulan puasa nih..

hari nih jugak dapat anugerah from TeratakIndah..
rupenya dah setahun ek blog kamu..
tahniah..

Saya nih nama je start blogging since 2005..
tapi active balik selepas tidur yang panjang bulan 2009..
So, saya nak gunakan tarikh blog saya hdup semula sebagai titik mula..
boleykan? haha..suke hati le kan sebab ni blog saya..lalalalala~

ok, berbalik kepada award yang diterima..
meh saya tepek untuk tatapan anda semua..
ececeh.
taraaa~



Cantikkan..?
thank you cikgu Anas yer..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics