Followers

Monday, September 7, 2009

KENA SERANGAN BALAS...HOHO~

Sexiest award katanya~
Actually, saya dah buat tg nih sebelum nih..
Tapi orang yang saya tag buat serangan balas dengan mengetag saya semula..
x caye tengok kat sini..dan sini..
So, terpaksa la eden membalas nya..
hoho..
K, saya menjadi mangsa kepada ZEZE dan ARINA..

...
1.copy award ni untuk diletakkan dalam belog anda.

Award ni la yang seksi katanya~


ye, ZEZE dan ARINA memang best award nhi..
lalalala~

2.nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini:

6 fakta menarik ek??...

1 :ZEZE ni claim saya dak kecik tapi die lagi kecik dari saya.. tapi die mmg cool orangnya..

ARINA laks die nih dulu sangat la peramah dan pemurah senyuman..

2 : ye ker ze aku nih suke excited2..(malu la pulak..).ZEZE nih dulu kalau tak silap ada ciri2 kepimpinan yang bawk..kalau idak xkan die jadi ketua dorm..(ahaha~)

ARINA laks macam kecil2 cili api..nampak je lembut, kecik tapi jangan main2..sebab die garang gak sebearnya..tegas gitu..

3 :ZEZE nih dulu rapat ngan NET (die memangnya suke kawan2 ngan spesies kecil2 sepertinya..)

ARINA laks memang akan kawan ngan semua orang..peramah sangat2..

4 : ZEZE dan ARINA nih satu U iaitu UKM..Kalau x silap satu course..(tul ke ek?)

5 : ZEZE nih rakan sedorm time sekolah di TIKL dulu..

ARINA laks rakan se praktikum masa kat matriks londang..

6. OK...ni yang last..ZEZE dan ARINA nih punya saiz badan yang lebih kurang sama..kecil2 cili padi katakan..

cukup dah 6 fakta..

3.setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri:

isk2..saya copy je la dari tag sebelum nih.(sebab saya dah buat..)


Alamak banyaknya sampai 9..adeh, ape nak gebang nih..?


1 : sayapun x gile shopping lepas dapat gaji..normally saya akan beli bile terberkenan dengan sesuatu 'on d spot' la~

2 : saya mmg gile internet la kan..
Balik rumah je bukak PC dulu siap2...hehe~
bukak blog sendiri..blogwalking.. bukak FB (tapi x segile layan blogwalking la kan)..hehe~
tapi agak malas nak update post..kena tgk mood la..
maknanya di sini, lebih byk blogwalking dari godek blog sendiri..agaga~

3 : saya ni memang selalu jujur..nak tipu pun x pandai..kelentong apatahlagi.. apa yang keluar dari blog nih dan mulut saya memang TRUE la..
tu yang kadang2 boley buat orang terkecik hati..
padahal x sengajapun..dan x bermaksud apa2..
huhu~

4 : Saya suke masak tapi tak rajin sangat..lagi2 bila hari bekerja..kalau cuti memang akan masak 2,3 lauk la..

err...4 cukup la yerr~hehh

4.pilih 10 orang penerima award dan describe tentang mereka:

saya dah ak mahu panjangkan lagi tag nih..
sesiapa nak buat silakan yer..
TQ..

2 comments:

pensel said...

oiii...arina lagi kecik dari aku la oiii...

noorafzan.blogspot.com said...

haha~
ye ker?
bile ko membesar ni zeze?
dulu kecik je aku tgk..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics