Followers

Saturday, September 19, 2009

Terima Kasih bagi Kad raya~

Salam semua..
Kali nih saya nak kumpul kad raya yang saya dapat dari kawan2..
Saya nak ucapkan beerbanyak2 terima kasih sebab sudi melayangkan kad raya istimewa untuk saya..
19 kad raya semuanya~
check mai..mana tau kad raya anda lupa saya amek..
Sound je kat ruangan kumen tuh yer..


yang nih from cikYana..



yang nih from cayril-Z..



yang nih lak from TeratakIndah..




nih from..setiasahabat..


tulus iklas dari setiasahabat

wah, setiasahabat bagi duit raya seratus inggit sekali la..yeay!





nih lak from lionteen..



ok, yang nih from adik sayang saya intanurulfateha..



nizamsanipun ada bagi kad raya tapi pelik sikit la..
pepun thanks ya bro..



yang nih daripada ihsan..



k, last wat masa nih from eyna..


Nih from Hanida..



from 13May laks..



Nih from amANI..



mintang telip2..pulak~



YUP, yang nih kad raya special daripada Faarihin..
ada alien gitu..ehehe~



k, next from Fadhlah



k, next is from Bella



hapacrita? aka stingray nye kad raya..



fanapicaholic pun ada kad gak..



last sekali hari nih..from farieyna..


TERIMA KASIH YER..
Ada siapa2 nak bagi kad raya kad saya..?
Sempena hari mulia yang semakin nak menjelma nih..
sayapun nak ucakan selamat hari raya kepada semua bloggers yang dengan sudinya datang menjengah dan support kewujudan blog saya di alam maya nih..

3 comments:

Faarihin said...

salam..
wah best tu dpt kad ghaye.. duit ghaye pun dapat.. best2.. (^__^)

Unknown said...

wah!!! bestnyer ada kad raya..
nak gak!!!

noorafzan.blogspot.com said...

hehe~
faarihin..
duit raya digital..
jadi ler..
nak dapat yang real dah x layak..

shah..
jgn sesegan amek kad raya kat entry atas nih..
amek le yer..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics