Followers

Monday, September 14, 2009

Gemuruh drive kereta?

Salam semua..
Pagi nih rasa cam kosong je..
Bangun2 tak ada rasa..
gembira x de..
sedih x de..
marah x de..
err..rasa malas je ada..
Malas nak pi kerja..
Tapi, malaspun tetap pergi..

Saya sebenarnya bukannya malas nak pergi kerja..
Saya suke kerja..
Tapi disebalik itu, saya sebenarnya malas nak drive..
minat nak drive tu masih belum kuat lagik..
Lagi2 mengenangkan jalan yang cepat amat sesaknya dan tak mengira waktu..
kadang2 pagi2 keluar jalan smooth jer..(time nih suke la)
tapi kadang2 pula pada masa yang sama di lain hari, jalan sesak pulak..(menci2..)
tanpa sebab lak tuh..(pelik2..)
isk2..

Pehtu lak, bila balikpun kena drive lagik..(malas lagik..)
Kena rentas lagi kesesakan jalanraya..
Petang memang kemungkinan nak sesak tu sentiasa tinggi peratusannya..
cuma kadang2 je jalan clear..

Lagipun, perasaan gemuruh time drive masih kuat..
lagi2 bila dah drive kereta sendiri yang baru tuh..
kena lebih berhati - hati..

Erm..
Adakah andapun seperti saya masa mula2 bawak kerete..?
Skang nih dah nak masuk 3 bulan saya drive..
dan dah pernah accidentpun..itupun time hujan lebat..
hohoh~
Macam mana ye nak atasi rasa gemuruh nih..?
tolong2..

4 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics