Followers

Sunday, September 6, 2009

Kagumas resturant updates..

Kelmarin..
Saya kena kerja..
hoho~
sabtu..di bulan puasa..kena kerja...
selalunya sebelum balik kerja, akan solat asar di ofis tapi..
apakan daya..
banyak pula kerja yang kena settlekan..
So, saya terpaksa solat di rumah..
Nasib baek sabtu jalan tak jam..
Sampai rumah terus solat..
dan seterusnya ikut planning la..
Buka puasa bersama alumni lambaian di bangi..
Kali nih BF saya ikut..
yeay..

So, 5.30 camtu kami gerak ke Bandar Baru Bangi..
Oleh kerana jalan smooth dan restoran yang dicari mudah dijumpai..
Belum 6.30 dah sampai..

Jumpa Kak Shila..
Katanya kali nih ada 22 orang yang join.
Huih ramai jugak..
Kamipun masuk restoran tuh..
lepak2 sambil sembang2 kosong semetara tunggu kawan2 lain datang..
Dekat kul 7 barulah cukup korum..
Batch saya ada 4 orang je..(termasuk BF saya..)
Yang ramai batch pertama lambaian..iaitu batch 1997
Saya batch yang ke sembilan..
Bayangkan dah berapa lama kelab nih wujud..
Dan dah berapa generasi grad..
dah 10 generasi..

10 minit sebelum berbuka, kami dah boleh ambil makanan (sebab style buffet)
saya dengan ayen..(salah sorang dari batch saya)
ayen nih dah jadi tutor kat johor sana tapi dek kerana x sempat nak join yang JB nye, die terus mintak join KL nyer..
Actually, majlis berbuka puasa alumni lambaian nih buat kat 2 tempat..
Kat johor dan kat KL(Bangi la..)
Dan pada hari yang sama..

Lepas dah makan2,,
terus pergi solat maghrib dulu..
Lepas tu sambung makan lagik samapai konyang..
Lauk sedap2 belaka kecuali daging bakarnya..
macam 'daging masin'
Agaknya garam tertumpah kot masa masak..

Member cakap memang confirm2 tukang masak nih berpuasa betul2..
tak rasa langsung masakan dia..
haha~

Air yang dihidangkan air mata kucing..
saya ada ambil tapi tak sempat minum..
sebab, saya minum air masak dulu..
last2 masa nak minum, cawan pinggan dah kena angkut..
pekerja restooren tuh dah clear kan meja kami..
alahai..
x merasa air manis..

lepas dah makan, sembang2..
Tiba lah sesi bergambar beramai2..
tapi saya takde gambar la..
hoho~
Nanti saya minta dari kawan2 yang ada kamera masa tu..

Lepas sesi bergambar..
aktiviti wajib kelab apalagi..
ice beraking ..
sobab masing2 ada yang tak kenal..
lagi2 batch pertama dengan batch kami mmg tak pernah jumpa..
Rata2 mereka semua bekerja area KL dan Selangor..
Dan ada juga yang bekerja sendiri..
Seronok dapat kenal dengan mereka..
Harap lepas ni ada lagi program macam nih..
Kami balik dalam kul 10 camtu..
Kedai dah nak tutup dah pun..

k, la~
nanti saya update lagik..
jumpa di lain masa~

1 comment:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics