Followers

Monday, September 21, 2009

Pic Raya semalam..

Salamz all..
Selamat hari raya Aidilfitri maaf zahir dan batin daripada saya..
Hari nih dah raya ke 2..
Hari nih juga saya sefamily akan berangkat pulang ke kampung halaman di Kelantan..
Actually, atuk dan nenek dah tak de di Kelantan.
Yang ada kat sana cuma adik beradik ayah sahaja.
Kebetulan, abang saudara saya akan kahwin pada 3 syawal (tomorrow..).
Sebab tu kami balik.
Biasanya kami balik Terengganu sahaja..(atuk kami dah pindah ke sana..)
Dan bukan Terengganu..

Saya akan pergi sana selama 4 hari..
Sehingga hari Khamis..
So, saya akan OFFLINE lagi..

Ni pic saya ngan ayah saya semalam..
enjoy..

4 comments:

ihsan incalescence said...

slamat ari raye...
kamo gnti la pose dlu bwu bley raye tau tau tau =P

Firol said...

gambar nak kecek duit raya...heheh

momentinlife said...

wah! sgt sweet klu bole bergamba ngan ayah mcm tu... =)

noorafzan.blogspot.com said...

criestz..
hehe~

firol..
x dapatpun duit raya..
x layak dah..
huhu~

momentinlife..
hehe..
siap peace dengan cerianya...

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics