Followers

Monday, September 14, 2009

Things to update here~




Maafkan saya kerana semakin busy semenjak berpuasa sehingga tidak ada masa tuh update blog sendiri..
dah mula bersawang nih..
tapi, saya tetap ada masa tuk blogwalking..
walaupun tak sempat nak lawat semua..

Kat sini saya nak wat short things to do list untuk reminder..
(takut lupa laks kan..)

1) Nak selesaikan tag from Faarihin ngan Elienz..
2)Nak selesaikan tag from zeze ngan arina..(terkena balik daa~)
3) Nak update pasal kete yang accident tuh akan di 'make over' kan..
Baru pergi Cheras hantar itu kereta..
Lepas raya baru dapat balik..
4) Nak update pasal persiapan raya..(err..posa baru je belas2..)
5) Nak upate juga pasal majlis berbuka puasa pre-gathering kat bangi gak jumaat lepas..
6) Nak updatepasal buku2 yang yang saya beli.. (buku2 ringan..)
7) Nak review pasal buku Pelakar hasil nukilan Firol n da gang~
8) Nak review gak pasal hadiah spesel from amANI..(sangat best..)
9) oh..lupa nak update bergambar makan kat Seoul Garden ritu..(best..)

Agak2 ada lagi ke yang saya lupa nak update..
erm..ada tag kot yang saya lupa nak ambil..
aduyai~
mmg kebizian sekarang..
Terima kasih sebab masih sudi meninggal jejak di blog usang saya nih..
hoho~

14 comments:

Anonymous said...

ade lg satu yg kamu lupe..
nk bg duit raye kat lionteen..
hehehe

Queenie said...

salam ziarah..
masuk tanpa izin, maaf..

noorafzan.blogspot.com said...

lionteen..
bagi duet raya ek?
nanti kite scan duit raya nyer pic..
pehtu post kat sini bagi kat lionteen..
k x?

noorafzan.blogspot.com said...

queenjah..
xper..masuk2..
sile datang lagik yer..
hehe~

Adam Ruslan said...

oh, hadiah itu kalau nak review silakan. dialu-alukan. hahah.

momentinlife said...

klu buat tag.. jgn tag daku ye.. kihkihkih

Faarihin said...

salam cik afzan... jangan lupe mengupdatenye yer.. (^__^)

* saya lukis guna GIMP.. kat dalam entry alien lagi.. ade saya sertakan sumber GIMP tu.. jomlah mencubanye.. free aje.. hehehe.. (^__^)

Fadhlah said...

saya pon busy gak..mungkin cuti sekolah nanti baru laju nak update...busy ar skrang

momentinlife said...

nak duit raya jugak~~

UnGu VioLet said...

salam ziarah..
Selamat berpuasa..
Selamat menghidupkan lailatulQadar..

Selamat menyambut Aidilfitri juga yang bakal menjelma tidak lama lagi..

makan rendang, ketupat, dodol dan lain2 tue.. ingat kat mar yang jauh di perantauan nie yer..

salam ukhuwwah.. ade mase, jomla singgah ke teratak UnguViolet yer..

LuVidA^^ said...

byk nye nk hapdate...
larat ke ni...
huhu....
sian bz ek..

Teratakindah said...
This comment has been removed by the author.
Teratakindah said...

OH TIDAK!!!!!!!! KENAPA DUNIA NIE KEJAM!!! DIMANEKAN SAYE DLM SECEBIS HALAMAN BLOG INI...OH KEJAMNYER DUNIA....


p/s: sbb xamik award yg saye bagi kat awk..

angahfarah said...

salam afzan...
wah..quite buzy ek..sampai x smpt update blog..hehe~
eh..da baca da sinopsis citer nurkasih yg aku da 4ward tu...bacalah..at least da dpt gmbrn sket apa endingnye..huhu~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics