Followers

Wednesday, September 9, 2009

"BEAUTIFUL GIRLS WITH HIJJAB CONTEST"


klik kat banner untuk ke link penganjur contest cik puan lynna

Saya baru je jadi followers beliau..
teringin gak nak masuk contest nih..
saja suke2..
hik2..

berikut ialah syarat2 nak join contest nih..

TERMA & SYARAT-SYARAT PENYERTAAN :

1. Terbuka kepada kesemua blogger yang menjadi follower saya secara langsung & tak langsung, mengikuti,terjumpa atau terbaca blog saya ini..hehe..

yeay..saya blogger dan follower awak..

2. Dengan Sukahati menjadi FOLLOWER Saya di Blog ini..

yeay..dah jadik followers..

3. Linkkan -KisahLynna.blogspot.com di blog anda.

saya dah link kan pada banner di atas..

4. Sila Add kan Baner Contest di side bar blog memasing

saya dah letak banner kat sebelah..

5. Sila link kan url blog anda di coment sy ini bagi memudahkan sy melihat pernyertaan anda.

sile check di comment box anda yer..

CARA-CARA UNTUK MENYERTAI NYE ADALAH :

1. Tulis title entry anda "BEAUTIFUL GIRLS WITH HIJJAB CONTEST"

dah

2. Sila uploadkan sekeping gambar anda bersama cara pemakaian hijjab,tudung, shawls yang anda rasakan paling hot+gojes+cantik menawan sekali..

tak tahu mana satu..Saya letak je yang nih..



3. Jangan lupa link kan penyertaan anda di coment saya agar mudah untuk saya membuat semakan..

udah di buat.. sile rujuk commnet box anda yer cik puan lynna..

16 comments:

LuVidA^^ said...

wah..
mls nye nk join kontes da..
huhukk..
gud lux sis :)

. said...

hadiah apa?laki takleh masuk ke?boleh pinjam tudung bini aku.hehe.

minTanG_teLip2 said...

gUd Luck!. . . siS saYam ... hOOhOoo~

Solly Salihah said...

Wah.
selamat maju jaya ye.
Chaiyok. Chaiyok!!

Anonymous said...

lionteen pun msukk..
same2 kite tggu kptsn k..
hehe..
gud luck

Cayril Ikhwan said...

kaum adam leh masuk tak?...boleh kot pakai je tudung ..pinjam la sapa2 punya adik ker ..mak ker...

cheryna zamrinor said...

best kalo leh join contest nieh...tp segan aaa nak tayang gambo tak cun kat org:)

* anda cun:)

intanurulfateha said...

.cambest je kak
.tp kite x byk pic pkai tudung
.hehehe
.neway, gudluck! :)

LINA EVERLYNN said...

penyertaan anda telah di trima.tq join my contest ;)

noorafzan.blogspot.com said...

luvida..
thanks dear..

nizamsani..
hadiah misteri..
lelaki yang rasa ley jadi cantik bley je join..
ahaks..

noorafzan.blogspot.com said...

mintang telip2..
thanks dear..
hik2..

ucu manja..
tenkiu,,
doakan saya bejaya ek..

noorafzan.blogspot.com said...

lionteen..
tau awak masuk..
awak kan cantik..
hehe~
kite sama tunggu ek..

cayril..
aahaha..
sama cam nizamsani gak..
boley je join..
pastikan muka nampak cam ladies la..

noorafzan.blogspot.com said...

cheryna..
isk2..
sapa kata awak x cun..
owang pakai tudung nampak cun tau..
cube la test..
ehehe~

cik intan..
anto je la pic pakai tudung tu awak.
awak cantik pakai tudung..
serius..x tipu~

noorafzan.blogspot.com said...

lynna..
thanks ye..
ehehe~

Faarihin said...

salam.. wah.. kak afzan masuk contest ye.. good luck yer.. (^__^)

noorafzan.blogspot.com said...

thanks faarihin..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics