Followers

Friday, September 4, 2009

Buku2 untuk di baca daaa~

Salam semua..
Bulang puasa nih saya terpaksa buat entry pendek2 laks..
satu..sebab saya mmg kuat tido..
dua..masa nih la nak banyakkan beribadah..
tiga..masa byk habis tuk prepare sahur dan berbuka..
Sebab itu blogwalkingpun tak smpat nak pergi ke semua blogger2 kesayangan saya..

Tapi, since list dah banyak sangat..
saya cuba gak nak setelkan..

Last monday..(time cuti merdeka..)
Saya ada habaq yang saya berbuka puasa bersama kawan2 BF saya..
Dan saya juga ada bagitau pasal 2 buku2 ringan yang saya beli tapi sampai skang satupun belum start baca lagik..
Bior la saya introduce buku2 tersebut dulu..
lenkali saya review ek..
(Kalau dah habis baca la..)

first buku nih saya beli sebab sinopsis menarik..
kisah student kolej yang terlalu mudah blur dan sering dikenakan oleh orang lain..
walaupun kadang2 die bangkit tuk kenakan balik, tapi at the end of da day dia akan terkena balik..
camtu la..
macam senang dibuli gitu..
nak tau sangat ending cite nih..

Second book nih saya beli pun sebab cerita menarik..
Tentang kehidupan student..
Walaupun saya bukan lagi student tapi saya amat rindukan waktu2 tersebut..
tu yang cari buku2 camnih.


Gigihlah nak baca nih..
Nih lagi satu buku yang nak dihabiskan..



Jeng jeng jeng..
Ni la dia buah tangan dari Firol..
PELAKAR..sekali lalu memang best la kan..
Entry best2 yang ada kat blog die tersemt lam buku nih..
x rugi kalau beli..
10 INGGIT JE SATU..



Kemudian hadiah spesel from amANI laks..
Actually he is my frens and abang kelab saya saya sayang iaitu lambaian..
Baru dapat selasa lepas..
thanks ya amANI..
Udah abis dibaca gitu..
Gelak2 kaw2 nyer..




Ni lah dia buku2 yang menanti tuk dibaca..
hoho~

k la..
nak titon dah..
nte all..

8 comments:

minTanG_teLip2 said...

NoP pinjAm muLeh dOp? . .heE~

Boo™ said...

jdikan mmbca budaya kita :D

Adam Ruslan said...

Mekasih kerana mereview buku tidak seberapa itu. Huhu.

Anonymous said...

wah..
rajinnyee...
tape2..
truskan usaha anda..
hehe

Ayu Zan said...

review buku hartu pun sy xbt lg..ehehe..bulan pose xde mud sgt ngn blog..tataw nape

noorafzan.blogspot.com said...

mintang telip2..
buley2..
mintang nak yang dblur tu ek?

boo..
tu le..
nak jadikan budaya..
kemain susah nak abiskan satu2..

amANI..
sama2..
hehe~

lionteen..
rajin beli..
bacanya belum tentu lagik bile..
hoho~

aYu..
betulla..
bulan pose nih mmg slow sikit layan blog..

Firol said...

TErima kasih membantu perniaga bumiputra rockers macam saya

noorafzan.blogspot.com said...

hehe..
sama2..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics