Followers

Friday, February 11, 2011

Dengar perkataan 'masuk hospital' sahaja mesti takut!

Salam korang!

Siapa pernah jumpa Doktor di hospital. Honestly saya sebenarnya sebelum ini tak pernah kena jumpa doktor di hospital. Macam membimbangkan sahaja bila dengar seseorang nak ke hospital berjumpa doktor. Kalau ke klinik tu orang boleh terima lagi. Sebab selalunya orang demam, sakit-sakit ringan akan mendapatkan rawatan di klinik. Manakala kalau ke hospital itu maknanya penyakit yang dialami teruk, sakit-sakit berat kan.

Actually sakit saya ini hanyalah kecil cuma tak dapat diselesaikan di klinik. Dah 3 kali saya ke klinik mendapatkan rawatan dan akhirnya doktor klinik refer saya terus ke hospital. Sakit saya sakit luaran sahaja dan tak adalah melibatkan organ dalaman badan seperti hati, jantung, limpa, sendi, otak hatta organ-organ lain. Sakit kulit. So, hari selasa hari tu saya telah bertemu pakar kulit di hospital swasta. Adalah sedikit alahan yang jumpa doktor klinik 3 kalipun tak sembuh-sembuh.

Alhamdulillah, lepas jumpa doktor itu saya punya sakit dah makin berkurang. Tapi alahan di tapak kaki macam tak ada kesan positif pula. Nampaknya memang kena jumpa doktor lagilah selepas ini. huhu~ 
Ok,bai!

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics