Followers

Friday, February 25, 2011

Apa yang bestnya Sony Ericsson W508?

Salam korang!

Honestly, saya dah tak berapa aktif berblogging macam dulu. So, maaf sekiranya kunjungan anda di sini tidak dibalas dengan cepat. Bila saya betul-betul free baru saya akan reply comment dan jalan-jalan ke blog anda. Tapi ada beberapa blog yang saya boleh access content nya thru henpon baru saya. Tapi bukan pages la cuma feed sahaja.

Lately saya memang agak tertarik dengan application yang boleh digunapakai menggunakan henpon untuk access internet dengan rate yang reasonable. RM18 for 100MB usage. Oklah tu sebab saya kadang-kadang tak sempat nak online. So, bila free time di tempat-tempat yang tak ada PC, saya still boleh baca berita online, on FB, check email dan juga layan online game tapi faham-fahamlah kalau dah screen handphone tu mestilah tak puas tapi at least dapat juga tahu perkembangan semasa walaupun takleh online guna PC.

Saya belum habis lagi explore application yang ada sepenuhnya tapi so far, saya dah boleh;

  1. baca paper online STAR, Berita Harian, Harian Metro.

  2. baca blog yang ada feed RSS. heh~

  3. online FB. Upload photo di FB guna account email.

  4. update blog blogspot guna account email.

  5. main game SUDOKU Online.

  6. baca email lah kan.


Rasanya ada banyak lagi benda lain kena explore ini. Untung juga dapat handphone W508 ini. Dahlah bentuk badannya slim mudah masuk kocek, cantik pula itu.

http://www.sonyericsson.com/cws/file/1.590980.1231154130!translation/image/W508_frontand..tic~white.png


Walaupun tak ada WIFI tapi itu bukan alasan untuk tidak dapat access internet. Tapi kalau WIFI lagi best kan sebab boleh acess for FREE di certain places.

p/s : tapi setakat ini tak dapat nak access blog ini guna henpon tu sebab blog ini tak ada feed RSS. Aleee..tak bestnya

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics