Followers

Saturday, February 19, 2011

Isu turun kadar Tol NPE :Baru peringkat bertunang!

Pagi tadi dengar Hot FM. Dengar pasal tunang-tuang. Hapekah? Siapakah yang bertunang sampai kecoh pagi-pagi dalam radio. Ohh.rupanya pasal Kadar Tol lebuhraya NPE yang baru dalam peringkat perbincangan untuk diturunkan daripada RM1.60 kepada RM1.00.

NPE tu di mana eh? Kurang alert dengan nama-nama lebuhraya ini. Selalunya bila drive tu sudah tak fikir tol apa kan. Bayar sahaja. Tapi kalau LDP itu memang laluan utama sayalah pergi balik kerja. Kan bagus kalau LDP pun turun kadar tol. Berapa banyak sudah keuntungan yang diraih selama ini. Hari-haripun sesak semacam sahaja lagi-lagi semasa peak hour. Pergi kerja balik kerja.

Jimat besar kalau Menteri Kerja Raya kurangkan kadar tol LDP. Tak perlu kurangkan di semua plaza tol. Cukuplah dengan Plaza tol yang ada McD tu. Apa namanya eh? Situlah paling banyak untung dapat. hehe~

Apapun tak boleh nak cakap apalah kan sebab baru proses bertunang. Kalau dah ijabkabul barulah akan diannounce. Kalau sampai ke sudah tak announce lagi itu faham-faham sahajalah. Tak jadi turunlah tu.

Ok da.

3 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics