Followers

Thursday, February 24, 2011

Keputusan Kelayakan Olimpik 2012 : Malaysia VS Pakistan

Salam korang!

Daripada pagi lagi saya nak update pasal ini tapi kebizian mengatasi segalanya. Dah lunch break ini barulah dapat menaip. Alhamdulillah saya sebenarnya makin berbangga dengan pencapaian Harimau Muda Bola Sepak Malaysia yang tidak makan dek puji. Terus meningkatkan prestasi dan tidak leka dengan perhatian yang diberikan seluruh rakyat Malaysia.

Semalam menjadi satu detik bersejarah jugalah kepada Malaysia sekali lagi kerana berjaya mengalahkan Pakistan dengan 2 berbalas 0. Khairul Fahmi berjaya menjaga pintu gawang Malaysia dengan kemas di Stadium Shah Alam malam tadi. Saya ada tengok iklan pasal game ini tapi disebabkan semalam sepanjang hari saya ke Career Fair maka bila balik rumah sahaja terus mencari bantal. Penat sangat!

So, memang tengok perlawanan ini dalam mimpi sahajalah. Tahu-tahu Malaysia menang. Tak apa at least saya ambil tahu perkembangan bola sepak Malaysia juga kan. hehe! So, saya share juga moment indah pasukan Malaysia dalam blog picisan saya ini. Sekali lagi saya nak ucapkan tahniah kepada pasukan Harimau Muda Harimau Malaya sebab berjaya mengekalkan prestasi hebat di padang. Dan saya berharap tahun 2012 nanti Malaysia akan layak untuk masuk bertanding. Yeah, mari kita sama-sama mendoakan kejayaan mereka. Ayuh, Malaysia pasti BOLEH!

1 comment:

Julz said...

Fell out of bed feleing down. This has brightened my day!

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics