Followers

Thursday, February 17, 2011

Azam bulan March!

Saya agak tertarik dengan entry joe hari ini pasal rezeki masuk bila tak tidur lepas subuh.

Actually, memang betulpun. Sebab saya juga turut mengalaminya dulu masa saya aktif online. Masa tengah gila internet dahulu lepas subuh memang akan terus online. PC depan mata kan. Ok,bukan depan mata tapi dalam bilik juga. Tak perlu nak mandi dulu, kemas katilpun tunggu lepas online. Sekarang ini saya ada satu penyakit pelik bila cuti. Haa..liat betul nak bangun subuh. Bangunpun memang betul-betul untuk solat lepas itu terus mata nak katup balik. haihhh! Sebulan buat kerja macam itu tup tup macam-macam hal berlaku dalam bulan beikutnya (bulan inilah kan Bulan Februari)- Sila rujuk entry Tragedi Februari 2011 untuk maklumat lanjut.

Pokoknya bila tidur lepas subuh bukan sahaja rezeki tak masuk tapi sakit pula yang marii!! Korang tak nak kan. Sayapun tak mahu juga.

Memang saya nak kurangkan aktiviti online sebab nak prepare sebelum jadi bini orang kan. Kalaulah sang suami tak bagi online lama-lama kan ke susah nak berubah so, kenalah belajar daripada sekarang. Tapi bila tak online rasa macam hilang pedoman sikit sampai lepas subuh sahaja mesti nak tidur. So, lepas ini kalau boleh nak letak satu azam barulah.

Azam bulan March 2011 mungkin?

Yeah, azam saya adalah untuk tidak tidur lepas subuh. Bila cuti, saya akan bangun subuh dan terus online sampai mata segar bugar. Bila hari bekerja, lepas sampai ke office area saya takkan tidur dalam kereta sebaliknya akan terus masuk dalam office dan terus online. agagaga~

Secara kesimpulannya, cara saya gunakan untuk tidak tidur lepas subuh ialah ONLINE. Berjayakah kaedah ini? Kita tunggu bulan March nanti ok.

lalalalalalla~

3 comments:

Nabiel said...

okeh~
kita online saje!!hehehe=P
nak jgak la buat..

noorafzan said...

dah buat ke nabiel?

Kamron said...

Cheers pal. I do apprceiate the writing.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics