Followers

Tuesday, June 30, 2009

Bahana TransFormerS 2 Revenge Of The Fallen

kredit to wikipedia for this pic

'Awak, rasa-rasanya tak sempat la nak amek kat umah..Awak pergi
terus la ke
Cinema tuh..bole tak? minta la tolong sesiapa
hantarkan..'
Adeh la~


Terpaksa la minta tolong orang.
Nasib baek ada yang baek
hati nak hantarkan..
Thanks to If*** and A*** sebab sudi hantarkan diri
ini..

Sampai je kat sana tiba2 dapat call. Ingatkan dia rupanya kakak
kesayangan..

'B***ng, ko kat mana? alip dah pergi ambil ko kat depan office
tuh..'
Saya terkesima sekejap..

'Alamak, aku lupa la nak bagitahu yang aku tak balik awal hari
ini'

Kakak saya bersuara lagi

'Ko turun la bawah bagitahu kat dia'

Adeh2..macam mana nak explain kat minah nih..

'Aku dah tak ada kat office. Aku kat cinema nih..'

Alahai..kasihan adikku yang tersayang duk tunggu kakaknya yang pelupa nih..
Hmm..terpaksa la beli sesuatu balik nanti tuk pujuk dia..
Adeh2..
Disebabkan nak tengok Transformers la adikku jadi mangsa..

Start
cerita kul 8.. Abis dekat kul 10.30..
Lama betul ceritanya..
Puas hati
la..
Memang
berbaloi-baloi..
Saya rasa macam nak tengok lagi
sekali..
Tak puas tengok.
Kelakar ada..
Sedih ada..
Serius ada..
Macam2 ada la..
Kepada sesiapa yang belum menyaksikan sendiri di
pawagam..
Sila la dapatkan tiket sekarang..
Rugi kalau tak layan..

Masa mula2 masuk cinema tuh, depan kami adalah orang
In**a yang kite
kenal sebagai orang yang gemar me'meriah'kan panggung dengan
suara lunak
lemak merdu mereka.
Dan masa tu memang agak risau la..
Takut nanti tak
dapat fokus dengan cerita di depan..
Alhamdulillah, buat pertama kalinya
dalam hidup saya, orang2 ini
langsung tak bersuara..
Semua kusyuk
mengadap cerita..
Bayangkan la betapa impak Transformers nih kepada orang2
ini.
Apetahlagi kita..

10 comments:

Asu said...

Hehe..best kan citer tu?Akak pn mcm nak tengok lagi

Unknown said...

uwaa..
tak tengok lagi nih..
huhuhu...
jelesnyer korg da tgk..

noorafzan.blogspot.com said...

Asu..
Betul kak..
walaupun cinema tuh penuh..
saya x perasanpun..
saya duk fokus kat screen jer..
dasatnye cite tuh..

shah..
betul shah..
best sangat2..
cepat2 la pi tgk..
nanti menyesal.
tgk kat cinema baru best...
dvd x puas tgk nanti..

p-cah said...

bestnye kak afzan..
nak nengok jugak!!!!

noorafzan.blogspot.com said...

cepat sket nafisah..
nanti habis lak..
kempunan~

ayen =D said...

haha.. geli hati sebab ke'best'an juga di'highlight' dengan kesenyapan orang I***a tu.. afzan, afzan.. hehe..

WNA said...

tak tengok lagi :(

noorafzan.blogspot.com said...

hehe~
serius ayen..
terkejut jugak la kan sebab dorang x bersuara langsung..
before cite tu start punya la hiruk pikuk sampai rasa down dah..
huhu~
dan cakap kat bf kalau ada gangguan, nak tgk lagi sekali lain kali..
hehe~

Firol said...

Criter best..tapi macam tak berkesempatan ..takpe..DVD haram gua tunggu HAHAHAH

noorafzan.blogspot.com said...

tgk dvd tak syiok la encik firol..
real kat cinema..
hehe~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics