Followers

Thursday, June 25, 2009

Award from Shah..hehe~

Saya amek tag nih dari Shah..



Peraturan award nih ada kat bawah nih..just follow jer yer..kena obey..

• Kena letak award ni di blog
~ Orait, dah letak dah....

• Bagi award ni kepada 10 blogger yang rapat dengan anda atau yang anda senangi dan memberi inspirasi kepada anda
~ Pilih2 nih yang susah..nak tag sume la boley??

• Memberitahu penerima award ni dengan memberikan komen di blog mereka...
~Orait, japgi saya pi blog dorang bagi komen..

So, blogger-blogger yang da dipilih adalah...
1. zeze aiza..
2. fdausamad
3. qemmal
4. 13may
5. taz
6. fanapicaholic
7. abg zairi
8. nafisah
9. hanim
10. kaksyila

Bagi yang dapat award..
Amek la ye...jangan memalu..
Dan seperti yang di inform..kalo boleh nak semua dapat..(tak muat nak masukkan abg afiq, Kak Aina, BiskutRajin, Abg Adam, Kak Easy, Elya, Ayen, Saidah..)
so, sape yang xder lagi tag nih..boleh la amek..

6 comments:

13may said...

thank u :)

nanti saya amik simpan kat tempat rahsia saya :D

noorafzan.blogspot.com said...

aik..ada tempat rahsia ker?
hehe~

Taz Jaafar said...

hehe. boleh aje. dpt award lincah je kite amek. thanx :DD

noorafzan.blogspot.com said...

lincah yer..
hik2..
sama2..
kalau dapat award lain, share la yer..
hehe~

pensel said...

tq bebe...wah...aku org pertama dalam listt...ehehehe....

noorafzan.blogspot.com said...

memang hang la yang terutama..
hehe~
first award pun aku dapat dari ko..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics