Followers

Friday, June 26, 2009

Micheal Jackson dalam kenangan..

Sudah banyak post yang saya review pasal MJ aka Mikail nih...
Apa yang saya harap, Dia dirahmati Allah SWT..Dan Islam semasa sakarulmaut datang..
Dalam pada itu, kita perlulah mengambil ikhtibar daripada pemergian insan2 ini dijemput ke alam yang kekal abadi..
Jangan leka dan lalai..
Sentiasalah bersedia..
Beribadat seperti kita akan mati esok..

Qoute nih saya baca kat manapun saya tak ingat..
Tapi cukup bermakna bagi sesiapa yang tahu maknanya..(apekah? pelik ayat ini..)

Pepun kat office saya ada sorang nhi yang kami panggil MJ sebab time Annual Dinner last year dia wat performance lagu Earth Song from MJ nih..
Siap bergaya dan menari ala2 MJ..

Tadi kami mengusik dia..
Oleh kerana masa tuh ada boss jepun yang x reti BM..
Maka gurauan itu berbunyi English..

N**r, your twin already passed away today..

Die gelak jer..

Nota kaki : actually sangat suke dengan lagu Earth Song..Nak upload video kat sini la..
Nah layannn...


No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics