Followers

Monday, June 1, 2009

Saya dapat Award from Zeze..thanks dude..


sape yang bagi award ni ek???

~~~~
zeze aiza

:: blogger ::
:: tikl civil::
:: ukm grad ::
:: she's cute ::
:: Jasmine in memory ::

~~~~

10 fakta/hobi saya:

:: 12 of April 1985 ::
:: i'm a simple girl ::
:: baru beberapa bulan berlesen P ::
:: saya sayang kelab lambaian & coursemate SMB, utm ::
:: makan gaji di kilang ::
:: tikl 2001/02, 4p1/5p2 ::
:: Ex-KMM n UTM ::
:: saya suka teh tarik.. ::
:: saya benci ~ hipokrasi ::
:: saya nampak cam serius tapi gia2 sebenarnya..nampak macam pendiam tapi byk cakap kalau kena masanya ::

The Rules :

1. Copy badge “ Blogger Friendship Award” untuk diletakkan di blog anda. ~ Sudah

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda. ~ Sudah

Diberi award oleh ZEZE (Dorm mate masa kat TIKL...hehe)

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag). Ade kat atas tu haa.... ~ Sudah

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog:-) ~ Sudah

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan:-) ~ Sudah

anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics