Followers

Wednesday, June 10, 2009

Sebab lain aktifkan blog nih..

Salam..
Err..
sebab baru realize that blogger x seberat wordpress..

Kalau nak post kat blogger di office kemain lembab..
kadang2 fail..
tapi kalau kat blogspot nih laju jer..
nak view blogspot yang lain pun mudah..

So, rasa cam save time la kan..
Kalau lembab2 nih boley membikin semangat tuk menulis padam..


Err..
sebab tu sejak mula berblogging thru blogspot..
Ala ala baru sedar dari mimpi..
Banyak jer post2 yang dapat saya hasilkan..

Beza jugak sebab di blog ni saya membahasakan diri saya..
sedangkan dalam wordpress membahasakan diri dengan aku..
rasa cam kasar lak kalau guna 'aku'
hmmm.....

k, sekarang sedang rehat 10 minit..
kat office nih waktu rehat ada 3 kali...
pagi, tengahari dan petang..
solat anytime..
hehe~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics