Followers

Sunday, June 14, 2009

Weekend yang busy..part 1

Sabtu..
pagi..
Seawal pagi dah bertolak pi Putrajaya..
Drive sendiri berbekalkan semangat waja..
First time kuar dari comfort zone..
iaitu keluar dari Puchong sorang..
Dan..
akhirnya tersasar aka terlajak sebab xingat di mana masjid..
adoila..
Tersilap masuk simpang terus ke Putrajaya Convention Centre..
So,jalan2 la saya di pagi yang nyaman..
pepun rileks..
pusing balik..
n then masuk simpang ke Bangunan kerajaan sebab
baru ingat yang masjid tu letaknya dekat2 situ..
Berjaya sampai juga ke masjid dalam jam9..
Muka lega lepas jumpa masjid..


Then, call Abg Sport..
Abg Sport minta call Abg Azam..
Rupenya lokasi meeting kat rumah keluarga Abg Azam..
So, call Abg Azam n then minta direction untuk ke rumahnya..
Sampai2 jer kat Precint x iaitu area terletaknya rumah die aku berhenti di tepi sebuah sekolah..
memang x jumpa la kan..
trus call beliau semula..
Then,beliau bagitau akan jemput saya..
Susah payah jugakla kan nak cari location saya tu..
2 kali juga la beliau ke tempat yang salah..
Akhirnya berjaya juga sampai ke rumah beliau..
Meeting bermula selepas semua habis makan (except Abg Adam..)
Yang ada dalam meeting Abg Adam,Abg Azam, Abg Sport, Kak Syila dan aku..



Kak Easy ngan Kak Min menikmati makanan sambil melayan anak2 mereka yang comel2..
Nanur,Akil dan Amar..



Meeting berakhir dalam jam 1.30ptg..
Saya terpaksa balik awal kerana ada urusan lain selepas itu..

Sabtu juga..
Petang..

Saya drive lagi dengan berbekalkan map lakaran pen Abg Azam untuk ke Menara PJH..
Saya ke menara tersebut menghadiri Majlis Perkahwinan rakan office saya..
Saya tak terfikir untuk parking di luar..
Jadi saya masuk dalam bangunan..(terbang la duitku bayar parking..)
Dan saya secara x sengaja telah masuk ke dewan melalui pintu belakang..
pintu staff la..
x kisah la,janji dapat masuk..
Majlisnya memang meriah dan pengantin sangat segak dan cantik..
Temanya ungu..saya silap tema sebab pakai kaler hijau..
Sempat bergambar bersama pengantin..
Jumpa staff2 yang dah berhenti..
Tahniah Wawa and Nizar..
Sebetulnya saya tak beli hadiah untuk perkahwinan mereka lagi..
Saya berniat nak bagi selepas itu..
Boleh ke yer?
Majlis tamat dalam jam 4..
jam 4 juga la saya balik..
Saya nak cari jalan untuk ke tempat parking..
Malangnya saya nyaris2 tersesat..
Dah la tak jumpa di mesin untuk bayar parking..
Lepas tu tempat letak kereta tersebutpun sukar nak cari..
Banyak pintu yang berkunci..
Adeh..kesian saya..
Akhirnya saya jumpa guard bertanyakan cara nak bayar parking.
Atas bantuan guard tersebut akhirnya saya berjaya juga bayar parking seterusnya keluar daripada menara tersebut..
Macam2 hal kan..
Saya terus balik rumah selepas itu..
k, nih citer sabtu..ahad pulak ada part 2..

6 comments:

Kotak Hijau said...

ades..tak tahu plak.

noorafzan.blogspot.com said...

hehe..
tu la die..
meriah sgt..

Adam Ruslan said...

Adakah itu meeting?

Kelihatan nama-nama yang disebut di dalam mesyuarat itu sedang memegang sejenis objek berciri mainan. Sambil gaya santai. Ish.

noorafzan.blogspot.com said...

itu la namanya meeting santai..
hehe~
salah sat ucara nak attract others..
supaya x rasa meeting mesti formal..kan..
yang penting matlamat tercapai.

ikien aizad said...

konsep meeting mcm ni
wajar lah sekiranye diteruskan
di mana2 jua meeting
alumni @lambaian akan dtg.

sekian.

noorafzan.blogspot.com said...

macam wat lapora jer kak ikin..
hehe~

siap ada 'sekian' tuh..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics