Followers

Monday, June 22, 2009

Ramainye member yang kawen 2009..

Tadi time kerja sempat lagi berbalas2 email secara forum dengan best frens time kat UTM dulu..

Mukadimah dimulakan oleh sahabatku yang bernama Sh**a (bukan nama sebenar) di pagi yang hening..
'Salam..Je**yn(bukan nama sebenar juga..) nak kawen 18hb 10 nih..Ada sesiapa nak pergi x?'
Oleh kerana aku ada meeting pagi maka soalan tuh telahpun dijawab secara forum juga leh sahabat2 yang lain. (kami berlima yer..)
'I'm not sure la... and bla bla bla...Kalau ada rezki akan sampai la kelantan tu..doakan urusan dipermudahkan..' (sebenanya x berapa ingat butir kata2 beliau yang bernama F**ah yang juga bukan nama sebenar yer...)
Yang bestnya ada yang menjawab iaitu m*i (bukan nama betul jugak nih..);
'Afzan sure tengah busy nih..'
Huhu..memang betulpun sahabat2..minta maaf la (tapi jawab dalam hati jer la..)
Sebab aku balas simple jer..
'Nak pergi!! hehe~'
Terus Sh**a yang jawab..
'Kau nak pergi dengan siapa?
Aku dengan m*i ikut ko la..'
Akupun menjawab dengan berhemahnyer..baekk punya ayat..
'X sure lagi..
18hb 10..lambat lagi kan..
Nanti aku plan..
yang pasti dalam plan aku nih termasuk sh**a ngan m*i sekali..
jangan x jadi pulak yer kawan2..'
Tiba2 satu2nya sahabat yang dari mula hanya jadi pemerhati iaitu N**a (bukan nama betul tapi mmg betul2 orang penang..) bersuara (suara diterjemah melalui tulisan yer..)
'Masukkan aku sekali yer dalam plan nih..'
Dan secara auto nyer dah assign jadi ketua rombongan..Adehh...
x per..lambat lagi kan..
hehe~

Dan akupun dah tanya survey incik boss ku iaitu incik Ha***ul (nama betul die..)yang tau kat mana air asia landing kat kelantan..
Die kata rate price per head RM45 (betul ker?)..tu rate semasa la..
n then ia landing place kat Pengkalan Chepa (45 minutes from Kota Bahru (betul ke aku eja full nama KB nih? Kalau salah ampunkan saya yer...)

--> pelik nih..kenapa mesti 45 jer ek?????

Boss siap tanya..
nak sewa hotel murah x kat sana nanti..?
Errr..x terfikir pulak nak bermalam di sana..Ingat nak pi balik hari jer..hehe~
Tapi tengok keadaan la..
Kalau 'Mekna' (sahabat kami yang tinggal kat kelantan juge..) ada kat sana leh kitorang tumpang semalam kan..(boleh die jadi tourist guide kami..)

Setelah diteliti content.. dengan tajuk..
Nampak sgt...
x sama ngan tajuk....
adeh la~

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics