Followers

Sunday, June 21, 2009

Monsters VS Aliens Movie..

Petang tadi saya telah mengisi waktu lapang..
Err..actually melakukan hobi yang sudah jarang dapat dilakukan..
Since saya dan BF agak busy kebelakangan ini..

Dari last week dah planning untuk keluar..
Tapi baru semalam terpikir nak ajak tgk wayang..
Disebabkan lewat wat decision maka peluang untuk booking cerita kegemaran x dapat la dilakukan sebab..
tau2 jer la kalau dah ujung minggu camtu..
Sure tiket cepat habis..
Last2 decide tuk pergi cuba nasib..

Kami sampai Cineleisure dalam pukul 1.
Terus ke Cinema nak beli tiket..
Masa tu jugak la baru nak decide movie mana nak ditonton..
Macam best pulak Monsters VS Aliens..
Tapi starts kul 4.45..
Lambat lagi tuh..
Last2 kami pi makan dulu..
Pi solat dulu..
Pi jalan2 masuk IKEA sambil berangan (err..saya jer yang berangannyer.)
Punya la ramai manusia dalam IKEA tuh..
Patut la meriah..
Rupanya ada SALES..
Hari ni last day..
Banyak gak barang2 yang ada potongan harga..
Tapi faham2 la kan kalau dah hujung bulan tuh..
Nak beli apepun kena pikir panjang2..
hehe~
So cuci mata jer la yer..
aduhai..

Then, dah dekat jam 4.30 tu kami pun dah sedia kat cinema tu..
Memang tak sah kalau tak beli pop corn..
Mula BF saya ingatkan saya beli saiz kecil je..
Kalau beli besar2 nanti tak habis...membazir..
So, saya bagi kepercayaan penuh pada dia untuk belikan..
Tetiba, adik yang ambil order t boleh bersuara..
'bang, kalau beli yang besar, bezanya 80 sen jer... Baik beli yang besar'
BF saya jawab..
'OO..Ye ker?.. ok la, bagi yang besar..'
(saya yang berdiri di sebelah dia memang dah tak dapat tahan ketawa. Ye la..tadi dia yang beriya minta beli yang kecil..tapi end up dengan beli saiz besar juga..)
Nak tau de jawab ape..?
Die jawab lebih kurang macam ni la..
'ye la, beza 80 sen jer tapi saya tengok yang saiz kecil tuh macam kecil sgt..separuh saiz besar..tak berbaloi kalau beli..'
kesimpulannya lain kali beli sahaja yang besar..berbaloi tau..

Apa yang saya nak komen, ceritanya amat menarik.
Bila ada 3D effect tu lagi best..
Sebab kartun tuh nampak cam real solid..
Macam depan mata kita je..
Dan jalan ceritanya pun menarik..
budak2 suke..
Mak ayah budakpun suke..
remaja2 pun suke..
belia2 pun suke..
Kalau anda nak rasa seperti apa yang saya rasa, pergilah tonton sendiri di panggung berdekatan anda..
(ceh..promote bagai nak rak..)

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics