Followers

Thursday, July 28, 2011

Pesta Buah hujung minggu ini!

Salam korang!

Minggu ini tak dapat nak balik rumah family saya. So, first puasa saya akan raikan bersama family in law manakala next weekend baru dapat merasa berbuka puasa bersama family saya pula. Rindulah pula pada Aliya Batrisya cayang Mak Uda. Huhu~



This weekend punya planning dah set. Maybe Sabtu akan pergi tengok Pameran Hartanah di PWTC (Kalau berkesempatanlah). Ahad pula mak sudah ada rancangan untuk mengajak kami pergi kebun dia yang terletak di area Kuala Kubu/ Batang Kali. Tapi problemnya mak tak ingat jalan nak ke kebun yang baru sahaja dibelinya itu. Yang ingat hanya Paklong. So, Paklong wajib join le kot.

Mak kata banyak juga buah yang sedang masak ranum termasuk manggis. Tak sabar pula rasanya nak makan buah-buahan dengan free of charge. Nak beli kemain lagi harganya. Tapi semalam baca dalam surat khabar bukan main banyak lagi pesta makan buah hujung minggu ini. Yang saya dengar ada tiga event iaitu;

1. Pesta Durian di Jambatan Sg Buloh. Kena bayar RM8 lepas itu makanlah sampai puas.

2. Pesta Durian di Pahang (tak tahu area mana). Tak perlu bayar aka free of charge.

3. Pesta Buah di Putrajaya. Kena bayar RM15 untuk dewasa dan RM10 untuk kanak-kanak. Makan sampai puas.

Ada lagi ke event makan-makan buah yang saya ketinggalan ni? Kalau ada habaq mai la yea. Ok bai!

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics