Followers

Tuesday, July 26, 2011

Beralih arah?

Salam Selasa buat semua!

 

Makin hari saya makin rasa tawar hati dengan situasi kini.

Adakah ini satu ujian ataupun merupakan satu pentunjuk supaya saya beralih arah?

Sayapun tak pasti. Mungkinkah solat istikharah akan membantu saya untuk mencari jawapan yang pasti.

Jelas saya masih keliru. Masih buntu memikir betapa tak bergunanya segala apa yang saya usahakan selama ini.

 

Ya Allah, berikan saya petunjukMu.

Di mana harus saya pergi ataupun lakukan.

Supaya saya dapat membantu.

Supaya kudrat yang ada dapat digunakan sepenuhnya.

Setimpal dengan sumber rezeki yang saya perolehi.

Rasa serba tak kena bersarang dalam diri.

Bila kerja dan rezeki tidak seimbang.

Bantulah saya untuk mencari ketenangan.

Bantulah hambaMu yang lemah ini.

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics