Followers

Wednesday, July 27, 2011

Perbualan Suami Isteri

Salam korang.

Bila bosan-bosan tak tahu nak buat apa macam ginilah jadinya perbualan antara suami isteri yang baru sebulan lebih mendirikan rumah tangga.

Reference;

S: Suami, I: Isteri

 

S:            Nanti kalau kita ada anak, nak panggil awak apa ye? Mama?

 

I:             Awak pula Papa?

 

S:            Tak nak lah Papa. Saya suka Abah.

 

I:             Saya pun tak nak Mama. Nak Mak.

 

S:            Tak nak lah. Hmmm..Ok lah, Mama Babah?

 

I:             Ok je, Baba Mama..ekekeke~

 

SI:           Babah la. Bukan Baba!

 

I:             Ok..ok..Saya ok je Babah dan Mama.

 

Nak pilih nama panggilanpun ber’tekak’ juga kan? Tapi perbualan ini perbualan kosong serta tidak menunjukkan apa-apa makna ye. Saya belum pregnant lagi buat masa ini. Tapi kalau ada rezeki InsyaAllah saya akan share dengan semua di blog ini nanti.

=)

 

p/s : Rezeki jangan di tolak kan.

 

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics