Followers

Thursday, February 2, 2012

Balas Komen Puteri Biru =)

Salam..

 

Yuhuu..

Hari ini takkan tak update kan. Mesti mahu update walaupun agak busy. Ada sahabat lama blogger komen di entry lepas tetapi saya dapat baca sahaja sekarang. Tak dapat nak membalasnya. Saya bacapun melalui email notification. Sekarang ini internet di office dah kena sekat. Selama ini saya update blog pun thru email sahaja. Sebab itu jarang-jarang ada gambar. Pernah try publish post dengan gambar thru email tapi tak lepas.

 

Jadi, maaflah ye kepada Puteri Biru sebab tak dapat nak reply comment di post itu. Saya copy paste comment Puteri Biru di entry ini dan balas terus di sini. Ok tak?

 

Puteri Biru has left a new comment on your post "Program Hujung minggu":

baby da nak keluar eh. wah, tak lama lagi jd mummy bestnya.
lama tak singgah blog ni. dulu2 masa 1st singgah sini awak masih lagi bertunang. cepatnya masa berjalan.

 

Reply saya,

 

Wahh, Puteri Biru. Lama tak jenguk sini ye. Tu la. Dah 6 bulan usi kandungan ni. Saya dah jadi puan sejak hampir 8 bulan lepas. 11hb Jun saya nikah. Maaflah tak sempat nak jemput kawan-kawan blogger secara rasmi. Just invite melalui entry post sahaja. Kalau tak jenguk, memang tak tahu menahulah kan.  Takpe, bulan 5 nanti saya deliver. InsyaAllah, kalau berkesempatan saya akan update pasal baby di blog nanti.

 

 

Oklah, tak boleh nak menaip panjang. Nak pergi solat Asar lepas itu dah boleh prepare untuk balik rumah. Esok sudah Jumaat. Cepatnya masa berlalu. Tak sabar. Rasa dah ‘penat’ kerja 4 hari ini. Tambah sehari sahaja lagi esok jadi 5 hari. Jom solat sama-sama yea. Ok bai!

1 comment:

نورعيم said...

semoga akak dan bby sihat2 selalu.

p/s: dulu2 sy selalu singgah sini then berbulan2 sy tinggal blog, xigt habis sume blog2 sy suka baca. huhu.

takde pun gmbr akak kawen. dah godek habis dah. hihi.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics