Followers

Monday, August 22, 2011

Shopping Raya : Part 1

Salam korang!

Saya yakin last weekend (semalam and kelmarin) hampir semua orang gunakan untuk shopping raya especially area KL and Klang Valley. Sebab ia weekend terakhir sebelum semua orang sibuk untuk balik kampung. Tapi untuk yang tak balik kampung atau kampung dia kat KL and Klang Valley, mesti sudah aim nak shopping raya hujung minggu ini pula kan.

Walaupun saya beraya di Puchong tahun ini tapi saya still ambil peluang untuk shopping juga kelmarin di tengah-tengah KL. Impian nak beli handbag baru di SOGO tak tercapai dek kerana baki handbag cun yang tinggal hanya yang mahal-mahal. Hajat nak beli baju kurung raya untuk diri sendiri end up dengan hanya beli shawls dan tudung. Nasib baik jumpa baju kurung cotton untuk mak. Bukan tak mahu beli sebenarnya tapi niat itu terbantut dek kerana ‘rambang mata’ tengok banyak sangat pilihan. Huhu~

Oleh kerana ‘frust’(padahal encik abang yang cadangkan), kamipun pergi OU. Rupanya cik abang saya yang berhajat mencari seluar. Malangnya Reject Shop dan Jusco tengah under renovation pula di OU. Yang bestnya Jusco yang baru selesai renovate, akan dibuka semula bermula 22/Aug/2011. Kami pergi 20/Aug/2011, so memang agak tak bernasib baiklah di situ. Ternampak kedai BATA terus masuk. Hajat nak beli sepasang sandal. Tapi, jumpa pula satu handbag cun. Hargapun tak mahal sangat. So, terus saya grab. Cancel beli sandal disebabkan handbag. Lepas itu kami terus balik rumah. Daripada pukul 10 pagi kami keluar, pukul 4 petang baru sampai ke rumah. Memang lemaulah kan.

Ingatkan berakhirlah episode shopping raya untuk hari itu, rupanya tidak. Tapi saya akan cerita dalam next part pula. Ok bai!

1 comment:

Keli said...

That's not just logic. That's rlelay sensible.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics