Followers

Tuesday, August 16, 2011

Lisa Surihani dan Rafidah Ibrahim dah ada cinta hati

Salam korang!



Minggu ini ada 2 cerita artis yang buatku terkejut bukan kepalang. Ceritanya sama cuma artisnya yang berbeza. Artisnya pula sama-sama glamour, digilai ramai lelaki lagi-lagi Mr.K. Secara kebetulan kedua-duanya berkongsi perkara yang sama dalam masa yang sama. Alaaa..confirm korang semua sudah boleh ‘tangkap’ siapa artis-artis yang kumaksudkan ini kan.



Tentulah, Lisa Surihani dan Rafidah Ibrahim. Mereka berdua telah mengumumkan bahawa mereka sedang bercinta dengan artis juga. Mulanya saya terbaca berita di surat khabar pasal pengakuan Yusri KRU berkenaan hubungannya yang dikatakan serius dengan Lisa Surihani dan mereka plan untuk berkahwin tahun 2012. Pagi ini pula lain ceritanya. Yusri KRU hanya mengiyakan berkenaan hubungan serius mereka tetapi menafikan merancang untuk berkahwin dengan Lisa Surihani tahun depan. Begitupun lelaki-lelaki di luar sana tetap terpaksa menerima kenyataan yang hati Lisa Surihani sudahpun dimiliki. Walaupun ramai gila kot yang tak merestui hubungan mereka. Mungkin memikirkan Lisa terlalu muda untuk Yusri. Teringat pula kisah hubungan Datuk Siti dan Datuk K dulu. Ramai juga yang tak merestui tetapi Alhamdulillah mereka bahagia sampai sekarang.



Semalam saya baru terbaca dalam satu akhbar online, pasal pengakuan Rafidah Ibrahim bercinta dengan Mamat Sepah. Fuh, bertuahnya Mamat dapat memikat hati Rafidah. Pakej lengkap tu. Sudahlah cantik, menarik, baik dan menutup aurat dengan sempurna. Ciri-ciri isteri solehah gitu. Mamat sudah mengecewakan hati ramai lelaki di luar sana. Lelaki pelawak memang mudah dapat teman wanita yang cun ye? Ciri-ciri pelawak yang ceria, dan menyenangkan hati bisa mencairkan hati perempuan-perempuan cun. Lepas ini siapa pula ye? Mungkinkah Heliza Helmi, Irma Hasmie dan beberapa artis wanita lain yang bertudung pula. Hehe.Kita tunggu dan lihat sahajalah.

3 comments:

miss lolly said...

moga mereka kekal :)

noorafzan said...

Amin..

Reggie said...

How could any of this be better stated? It cloudn't.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics