Followers

Tuesday, April 12, 2011

Selamat Hari Lahir noorafzan : Nuffnang & TGV Cinemas bagi hadiah tiket wayang!

Salam korang!

Dalam kebizian hari ini saya dapat suprise kot. Belum sempat hari esok saya dah dapat hadiah. Hadiahnya memang gempak. 4 tiket wayang untuk apa-apa sahaja movie. Pergh, masyuk betul. Dalam kepala dok fikir nak layan cerita Pirates Of Carribean. Heart sama Jack Sparrow aka Abang Depp kita.

Alkisahnya semalam saya dapat email daripada nuffnang. Saya terpilih untuk terima hadiah Birthday daripada Nuffnang dan TVG Cinemas. Birthday saya hari ini. Terima kasih Nuffnang dan TGV Cinemas atas hadiah istimewa ini. Kira ini macam suprise lah kan walaupun dapat tahu awal sehari daripada tarikh hari lahir. Memang tak sangka sebab kalau tak silap 250 nuffnangers sahaja yang dipilih secara random untuk dapat 4 tiket bertuah ini. I'm lucky one!


Oh, saya kena pergi collect tickets di office Nuffnang sebelum 06/May/2011. Huish, bila agaknya dapat pergi sana ye. haih~

7 comments:

Isa said...

yeppi birthday adik ku.... moga sihat dan sejahtera...

velasrizal said...

wah bertuah dpt tiket dr tgv

Proton Satria Neo Supercharged 2011

alongxp said...

wah...tahniah la...dan happy belated birthday..

noorafzan said...

thanks rizal.

noorafzan said...

sorry bro lambat respon.
thanks for wishes.

noorafzan said...

along, thanks.

Kethan said...

That's really tinhinkg out of the box. Thanks!

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics