Followers

Sunday, April 3, 2011

Akhirnya saya terkena juga!

Salam korang!

Semalam dalam kesibukan siapkan kerja-kerja dapat satu email daripada my fren. Dia cakap Government buat announcement untuk staff cuti half day pada isnin nanti (04/Apr/2011).  Walaupun dalam dok rasa tak percaya (masa itu memang tak terfikir apa) tapi ada hati juga nak buka attachment untuk tengok memo sebab menurut email itu, company swasta yang tersenarai dalam memopun akan cuti juga.

Sekali tertipu daa..Dalam attachment itu ada 2 perkataan sahaja.

APRIL FOOL!

Kahkah! Setelah beberapa tahun tak kena prank, tahun ini saya kena daa.. Bukan tak pernah kena tapi tahun ini paling terkena sebab saya memang tak terfikir pasal APRIL FOOL pun masa baca email itu. Selalunya saya memang keep in mind dan tak suprise sangatlah kan. haha!

Lynn, u just make my day dude!

Korang ada kena prank tak masa 01/Apr/2011 hari tu? Tak baik tau sambut April Fool ini. Tak ada faedahpun. Lagipun kalau nak prank orang tak payah tunggu April Fool pun. Bila-bila masapun boleh kan. Haha!

Apa makna April Fool?

Korang google sahaja confirm jumpa punya makna disebalik sambutan April Fool? Macam-macam versi ada. Saya tak nak tulis di sini sebab saya tak pasti kesahihannya.  Kita bagi kepada yang 'pakar' untuk kaji ye.

k,bai!

1 comment:

Milly said...

That saves me. Thanks for being so seinbsle!

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics