Followers

Friday, April 1, 2011

Persiapan perkahwinan : Kad jemputan dan urusan katering!

Salam korang!

 

Dah lama saya tak menulis pasal perkahwinan. Bukan tak mahu tulis tapikan memang terlalu busy sampai kadang-kadang blogpun tak terupdate. Jadi hari ini bila saya calculate balik tinggal lagi 2 bulan lebih sahaja saya akan bernikah dan berkahwin. Perghh..macam tak percaya sahaja sebenarnya. Masa begitu cepat berlalu seiring dengan tumbesaran anak buah sulung saya, Aliya Batrisya yang hari ini telahpun genap berusia 3 bulan 7 hari. Pejam celik pejam celik sudah hampir tiba hari bahagia itu tapi masalahnya macam ada banyak benda yang still pending. Risau beb!

Pasal kad jemputan.

Aduh, ini agak parah juga bila fikir. Dah nak masuk bulan April, kad baru siap design. Belum print lagi rasanya. Kawan-kawan blogger yang setia ikuti blog ini saya war warkan di dahulu di sini ye bahawa  tarikh kenduri perkahwinan saya ialah pada 12hb Jun 2011 nanti. So, jemput- jemputlah meninggalkan nama penuh, nama panggilan dan url blog dan paling penting alamat untuk dikirimkan kad. Haaa...yang dapat kad itu nanti jangan tak datang pula. Sedih saya nanti. Korang boleh say hai melalui FB (add NoorAfzan), atau hantar email ke bejangutm@gmail.com. Majlis saya di Puchong,Selangor ye. Jadi kalau korang confirm tak dapat datang tak payah kirim kad la ye. Saya tag je kat FB. Ok tak?

Pasal baju untuk majlis kenduri kahwin nanti.

Inipun satu benda yang merisaukan. Ye la sudah nak masuk bulan April baju tak siap lagi. Huhu. Entah kenapa rasa risau sahaja sebab buat baju baru, style baru. Hari tu just imagin sendiri sahaja kan nak buat baju macam mana. Belum tengok lagi hasilnya. Harap-harap marvelouslah kan. Inipun ada banyak benda nak tanya pada wedding planner tapi asyik terlupa sahaja.

Pasal catering untuk sediakan makanan untuk kenduri kahwin nanti.

Ini satu benda yang merisaukan juga. Kami memang minta tolong makcik untuk deal dengan catering ini tapi sekarang ini makcik saya berada di Kelantan. Dan gagal pula dihubungi. Huhu. Risau beb. Majlis buat time cuti sekolah. Confirm tak dapat kalau lambat booking. Risau-risau. Ini dok fikir nak mencari alternatif lain untuk catering. Yang cik tunang tunjuk itu hari macam best. Siap ada kek 2 tingkat lagi. PA Systempun disediakan. Tapi kena tanyalah kan.

Lain-lain itu masih ikut perancangan. So, no problemlah kan. Sebenarnya benda ini yang buat saya tiba-tiba risau dan terus nak update pasal ini.

Daisypath Anniversary tickersTak lama lagi dah tu. Fuhhh~

k, tu sahaja nak update.

bai!

 

 

5 comments:

Ciklilyputih said...

la dah nak kawin rupanya, patutlah sibuk sangat ek. all the best..

aidaeffa said...

waa dah lama tak singgah sini, tuptup taw sis nak kahwin dah.. congrats sis. :)

noorafzan said...

thanks aida.
hehe~
jemput le ye.

noorafzan said...

haha..
tu la kak.
sampai nak blogwalkpun tak ada masa skang.

Constance said...

Great common sense here. Wish I'd thouhgt of that.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics