Followers

Saturday, April 2, 2011

Video baby belajar meniarap!

Salam korang!

Lama sudah saya tak cerita perihal si kecil Aliya. Satu-satunya anak buah saya. Seronok sebab dia dah semakin cergas. Membesar secara sihat. Masa umur dia nak masuk 3 bulan, dia sudah mula suka mengiring bila baring. Tepat usia dia 3 bulan terus nak meniarap pula. Sempatlah saya capture video masa dia mula belaajr meniarap. Walaupun tak berapa nak menjadi pada 1st attempt tapi bila cubaan kali kedua berjaya juga. Sangat comellah baby belajar semuanya depan mata. Lepas ini akan pandai merangkak, kemudian berdiri. Dan seterusnya berjalan dan akhirnya berlari.

Puaslah nak menjaga bila sudah boleh merangkak nanti. Habis satu rumah agaknya Aliya round. Risau juga sebab keadaan rumah especially dapur yang merbahaya untuk baby kan. Silap-silap terus dia masuk ke bilik air. Tak ke kes naya tu. Fuh..~

Saya ada share video Aliya meniarap dalam FB. Macam mana nak share ke blog eh? Ok dah jumpa cara nak embed di FB.
Jom layan. Seminit sahajapun.



k lah, tu sahaja nak update kali ini. K, bai!

5 comments:

aida said...

anak mama pandai, alhamdulillah...

noorafzan said...

comel je.
geram aku

kak ina kl said...

tahniah sebab kakak dah bersalin baby girl ek..sape jaga dia bila mama papa dia pergi kerja?

wah tak lama lagi ek...semuga semuanya dapat disempurnakan sebelum hari gilang gemilang kamu nanti..insyallah

noorafzan said...

kak ina.
sorry lambat reply.
yup, baby girl.
heh, skang ni mak saya jaga.
lagipun umah dekat je.
=)

InsyaAllah.
skang ni segalanya masih berjalan lancar.
tq kak ina.

Kerryn said...

I never thought I would find such an everdayy topic so enthralling!

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics