Followers

Thursday, March 8, 2012

Pisang Goreng Sedap di Sekyen 19, Shah Alam.

Salam korang!

 

Fuh, semalam petang memang busy. Daripada waktu lunch sampai dekat-dekat nak balik berada di luar office. Pergi buat lawatan sambil belajar di 2 pembekal barang-barang untuk syarikat tempat saya kerja. Kali ini menghala ke Shah Alam. Bila sudah keluar memang takkan lepaskan peluang untuk makan di luar kan? Nasib baik ada geng yang biasa dengan jalan-jalan di Shah Alam. Di bawanya kami makan di Restoran Qaseh di Seksyen 17. Memang berbaloi. Satu sebab banyak pilihan lauk dan paling best tak payah keluar duit sesenpun. Boss belanja.

 

Lepas itu terus rushing mencari tempat solat memandangkan waktu zohor sudahpun masuk. Lepas solat di stesen Petronas, kami terus bergegas ke destinasi tujuan yang terletak di Seksyen 23. Kilang tempat kami tuju ini betul-betul hampir dengan company tempat saya kerja dahulu, AHP. Dah 3 tahun lebih meninggalkan company itu. Dalam masa itu juga staffs nya bersilih ganti. Rakan-rakan yang pernah saya kenalpun sudah tak ramai di situ. Masalahnya entah mereka ingat lagi pada saya atau tidak sebab saya kerja di sana sebulan sahaja. Kalah orang buat industrial training yang memakan masa 3 bulan.

 

Selepas itu, kami bergegas pula ke Kota Kemuning. Dalam pukul 4.30petang baru habis lawatan. Dalam masa satu jam sebelum waktu office hour tamat, sempat lagi kami pergi mencari pisang goreng sedap berhampiran KTM Seksyen 19. Semangat tak semangatlah kan kami semua masa itu nak merasa pisang goreng glamour itu. Nasib baik masa kami sampai itu pelanggan tak ramai. Jadi, sempatlah kami untuk sampai di office sebelum pukul 5.30 petang. On da way balik, sempat merasa 3-4 keping pisang goreng. Memang sedap. Kalau ada orang pergi sana lagi, mahu kirim order lah. Tapi bukan sekaranglah. Tunggulah bila dah habis pantang dan dan dapat balik body shape asal.

 

 

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics