Followers

Sunday, May 1, 2011

jemputan kahwin

Salam Hujung Minggu korang!

Hari ini Hari Pekerja. So, Selamat Hari Pekerja kepada semua yang bergelar pekerja.  Tentu ramai yang ambil kesempatan cuti panjang 3 hari ini untuk pergi bercuti. Takpun balik kampung. Takpun, buat majlis kenduri kahwin. Macam hari ini saya ada mendapat jemputan kenduri kahwin. Semalampun ada kenduri kahwin di kampung saya.

Eh..eh..eh..tak habis-habis cerita pasal kenduri kahwin kan. Tahulah tengah nervous nak melaluinya juga walaupun lagi sebulan.

Err.err..saya sekarang ini tengah plan nak jumpa kawan-kawan sebab nak bagi kad jemputan. Kalau semuanya kena pos, rabaklah poket eden kan. Maklumlah sekarang ini kena kos minimum 50 sen untuk  setiap sampul surat. Itupun saya tetap prepare juga banyak setem in case tak dapat jumpa sebelum kenduri.

Kepada rakan blogger yang baca entry ini, anda dijemput ke majlis kenduri saya. Kalau korang memang kenal saya dan nak pergi majlis saya, sila tinggalkan nama penuh dan alamat di ruang komen atau inbx di FB saya,  NoorAfzan. Takpun saya, Jard, Anakperak dan Rozami ada plan nak jumpa di Tasik Titiwangsa pagi ahad depan, kalau korang berminat bolehlah datang sana untuk collect kad jemputan.

Ok,baif

10 comments:

Cik Norfa said...

aku lagi nak senangkan kerja ko...ko pas je kat anakperak. hahaha....takpun tag aje aku di FB. nnti aku smp ler.. =P

noorafzan said...

haha..baik!

jard said...

hehehe.. jumpa di sana!

Rozami said...

dup dap dup dap ja rasa ya

next week korang joging ka? haha

adlin (leen) said...

wah... dh nk dkt kn kenduri ko. aku nk dtg. nk dtg nk dtg. hehehe. bln 6 kan. byknye budak TI kawen bulan tu. nnt jemput kt FB eh. aku post address aku kt fb nnt. all the best afzan!!

noorafzan said...

sonok2..lama dah tak ketemu jard..

noorafzan said...

joging tu depends pada pukul berapa sampai la..hahah!

noorafzan said...

moh le drop alamat di FB. Nanti ku pos kan kad. heh!

molmolla said...

kihkihkih. nak kad tapi tak tahu jalan nak ke tasik titiwangsa tu :DD

Lily said...

Going to put this arctlie to good use now.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics