Followers

Friday, May 20, 2011

Lama tak menulis~

Salam Satu Malaysia!

 

Well, memang quite long time saya tak update blog. Lately saya cepat letih. So, memang tak ambil masa untuk tidur.

Dalam pukul 10 lebih dah mengantuk. Jadi masa yang ada sebelum itu banyak saya habiskan untuk prepare kad jemputan untuk di pos ataupun untuk rakan2 ayah di office. Walaupun aktiviti menggunting, menanggalkan sticker dan menampal ke atas kad dan sampul very irritating tapi dalam rasa geram sebab susah sangat nak tanggalkan sticker daripada backing paper, saya berjaya juga settlekan separuh daripada beratus keping kad jemputan. Nak settle kan lagi separuh itu kena ambil nafas segar banyak-banyak dahulu kot. Letih mak oi!

 

Habis pasal kad, beralih pula kepada langsir mangsir. Saya baru settle pasang 6 langsir di rumah. Ada lagi2 langsir yang saya kena fikir macam mana nak jahit supaya tak meleret sangat tapi still cantik. Hmm, bila pula nak menjahit ye. Mungkin disebabkan 2 benda ini saya jadi cepat letih dan cepat sahaja nak tidur. Bila tidur awal maka masa untuk settle kan wedding preparation jadi makin singkat. Err..tidur mesti cukupkan.

 

Ada beberapa benda nak kena settle sebelum majlis.

Minggu ini;

  1. Kalau tak silap ada jemputan walimatul urus 21hb (Fazila Mechi TIKL) dan 22hb (adik Che Nurul)ini tapi tak sure dapat pergi ke idak. Haih~

  2. Nak settle kan hal2 jemput menjemput. Lagi-lagi sedara mara terdekat.

  3. Beli kelengkapan lain yang belum lagi settle termasuklah stoking skin color untuk pakai masa nikah dan kenduri, coklat dan kek untuk hantaran. Fuhh~

  4. Beli kelengkapan lain untuk majlis kenduri. Hal-hal kenduri ayah settle kan.


Minggu depan;

  1. Fitting dan ambil baju nikah

  2. Bachelor day dengan besties. Sikit je lagi masa nak habiskan sisa hidup sebagai orang bujang.


 

Setakat ini itu sahajalah yang teringat. Alhamdulillah setakat ini segala urusan berjalan dengan lancar. Doakan ye kawan-kawan.

k,bai!

 

1 comment:

arina said...

sorry afzan aku xboleh datang. aku keje hari tu 12hb. Tahniah dari aku ;)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics