Followers

Friday, May 27, 2011

Nak jaga kulit punya pasal : Bio Essence

Sejak nak kahwin ini, macam-macamlah nak dicantikkan termasuklah kulit muka. Well, untuk bakal suami juga kan.

So, akhir tahun lepas my fren suggest kan saya pakai scrub St Ives plus Bio Essence Cleanser dan Toner set. Saya memang beli sebiji macam di bawah ini. Err.harganya pun macam yang tertera itulah.

http://3.bp.blogspot.com/_IVBU3YIPIjI/TIopNgRUZfI/AAAAAAAAMFM/3kcBQtYx1-E/s400/bio.jpg

Inilah kotak yang saya harap dapat beri kesan miracle pada wajah saya. heh~

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lb2uiaFWvb1qzqfxpo1_400.jpg

Dan scrub inilah saya guna sebelum bersihkan muka dengan cleanser Bio Essence dan kemudian pakai toner Bio Essence. Tapi setelah berbulan-bulan guna tak ada kesan yang memberansangkanpun. Uhuhu..

Jadi saya memikirkan mungkin juga tak cukup dengan hanya guna 3 (scrub, clean, toner). Pergi ke kedai usyhar pula kalau ada produk Bio Essence yang lebih lengkap. Tengok-tengok ada trial kit RM32.90.

http://3.bp.blogspot.com/-hhIqM-jcsIw/TWKSWjHVM_I/AAAAAAAAET0/NNRtgYhdsUg/s1600/DSC03676.JPG


Yang ini ada 5 barang iaitu scrub, deep cleanser, toner, radiant youth essence dan juga face lifting cream. Kiranya lebih lengkaplah daripada hanya 3 sahaja kan. Setakat ini saya dah beli 2set trial kit ini. Tapi masalahnya scrub dia sikit dan cepat benar habis. Toner kalau habispun tak apa sebab toner yang saya beli awal-awal (rujuk gambar pertama entry ini) itu masih banyak lagi. Jadi memikirkan tak ada scrub, sayapun pergi beli Scrub yang sama dengan trial kit. Fuhh, harganya kuss semangat. Terbang melayang RM55.00 lebih.


http://theprettystuffs.com/images/large/Bio-essenceDeepExfoliatingGelATP60g.JPG


Mahalnya ko. Tapi nak cantik punya pasal. Terkorbanlah duitku. Hmm, saya sekarang memang agak addicted dengan Bio Essence ini sebab rasa macam berkesanlah produk ini. Itu pendapat peribadi saya sahaja dan tak ada tujuan untuk promosikan.

k, bai!


All picture credited to google search. ehe.

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics