Followers

Wednesday, May 25, 2011

Countdown :17 days to go~

Holla dunia..

Hari ini dah 25/May…

17 hari sahaja lagi tuh saya akan menjadi isteri orang. Tak dapat bayangkan 17 hari sahaja lagi saya boleh mengaku bujang. Lepas ini saya sudah menjadi isteri orang. Setiap borang kalau ada column STATUS saya tak boleh nak tulis BUJANG tapi kena tulis BERKAHWIN.

 

Satu persatu perubahan akan berlaku dan kena dillalui selepas 17 hari ini. Lepas itu kena betul-betul menjaga diri dan menjaga suami. Tak boleh dah nak melawan kata dengan suami. Kena ikut segala permintaan dia. Kena control diri supaya tak biadap dengan keluarga dia. Kena control hot temper. Adesss..

 

Kerana syurga di bawah tapak kaki suami. Kena sentiasa buat suami rasa senang. Kena bahagiakan suami. Ianya tak mudah kalau kita susahkannya kan? So, permudahkanlah segalanya. Dan paling penting lakukan segalanya kerana Allah.

 

Dan lagi 17 hari ku kena berusaha kikis sikap tidur selepas subuh (bila time cuti). Kadang-kadang je berjaya tapi most of the time gagal. Lagi-lagi bila sekarang ini tidur di katil baru. Lagilah rasa macam nak tidur sahaja kerjanya Sudahnya pukul 9.30 baru betul-betul bangun. Adess~ lagi~

 

Preparation?

Selagi majlis tak berlangsung selagi itulah still in progress. Setakat ini tak ada lagi masalah. Semuanya mengikut planning. Tapi rasa keterujaan menjadi raja sehari macam belum sampai sepenuhnya. Mungkin 2,3 hari sebelum majlis baru rasa debarannya. Lagi-lagi bagi saya yang selama ini tak pernah berenggang daripada keluarga melainkan semasa belajar dahulu. Lepas ini family saya tambah lagi satu iaitu keluarga mertua.

 

p/s: Sebenarnya macam tak percaya sahaja tarikh itu semakin dekat. Rasa macam baru kelmarin orang itu masuk meminang. Tup tup sudah nak bernikah.fuhh =0

 

 

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics