Followers

Thursday, May 31, 2012

Selamat Hari Lahir suamiku~

Salam korang..

Dah berapa hari tak update blog. Terlalu busy dengan anak sendiri sebenarnya. Hari ini merupakan tarikh penting bagi saya. 31hb May merupakan tarikh kelahiran sang suami buat kali yang ke 27. Baru hari ini kami officially sama baya. Kalau tidak, saya 27 manakala dia masih lagi sweet 26. Tahun ini first time sambut hari lahir sebagai suami isteri. First time bagi dua menyambut hari lahir sebagai seorang bapa. Saya tak sempat sebab Emir Ikhwan lahir kira-kira sebulan selepas tarikh lahir saya. So, next year akan sambut sebagai seorang ibu.

Walaupun hari ini hari penting tapi kami tak dapat meraikannya bersama atas beberapa sebab. Pertama, saya masih lagi berpantang. Baru masuk hari yang ke 22. Kedua, hari ini dia di Selayang dan saya di Puchong. Tak jumpalah kami. Esok baru boleh jumpa. Just wish melalui facebook dan juga whatsapp sahaja. Ingat nak postponed celebration sebaik sahaja saya habis berpantang. InsyaAllah, pada 19hb June nanti berakhirlah pantang 40 hari saya. (decide untuk ikut style kelantan berpantang 40 hari sahaja pula). Tapi 19hb tu hari selasa pula. So, tunggu weekend itulah pula iaitu 23 dan 24hb June. Sambut sekali dengan Anniversary pertama kami yang sepatutnya pada 11hb June ini.

Buat suami tercinta, selamat hari lahir saya kirimkan dari Puchong ke Rawang (masa ini tengah bekerja). Semoga dengan peningkatan usia ini, Allah SWT akan kurniakan kesihatan yang lebih baik, keselamatan yang lebih baik, rezeki yang lebih baik dan juga dipanjang usia. Semoga dapat menjadi babah yang terbaik buat Emir Ikhwan, anak kita.

Ok lah, setakat itu sahajalah buat hari ini. Nanti bila kelapangan saya update pasal berpantang dan juga Emir Ikhwan. Nak upload gambar si kecil di sini tapi entah bila berkelapangan. Ok bai!

3 comments:

Unknown said...

salam ziarah afzan..tahniah dah menjadi seorang ibu..dalam pantang baby buat hal tu perkara biasa..harap kamu bersabar yer..nak gak tenguk muka comel baby kamu tu.

happy birthday buat suami kamu..semuga berbahagia selamanya

noorafzan.blogspot.com said...

salam kak ina.
Alhamdulillah, terima kasih kak.
tu la. tengah nak adapt ngan dunia si kecil ni. kak ina boleh tengok dia kat fb saya. ada byk upload di situ.

terima kasih sekali lagi.
=)

Anonymous said...

A person essentially lend a hand to make critically posts I might
state. That is the first time I frequented your website page and up to now?
I amazed with the research you made to create this particular submit extraordinary.

Excellent activity!
Also see my site: bankruptcy in florida

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics