Followers

Thursday, June 2, 2011

Tiket Wayang TGV Nuffnang sudah dapat!

Salam korang!

Saya dah dapat tiket free TGV Nuffnang sempena Birthday. Yang best nya bukan 4 tiket sahaja tapi 6 tiket tu. Nak tahu macam mana saya boleh dapat extra 2 tiket? Jangan salah faham sebab saya bukan anak emas Nuffnang apatah lagi anak ikan. Berbloggingpun sudah tak sehebat dulu. Tapi kan, inilah yang dikatakan rezeki. Saya sepatutnya boleh collect tiket ini dalam bulan 4 tapi disebabkan masalah teknikal, mereka tak dapat sediakan tiket itu on time. So, bulan 5 baru saya dapat collect tiket. Disebabkan kelewatan itu, mereka tambah 2 tiket free. Yeah, terus hilang rasa sedih sebab lambat nau dapat tiket. ekeke~

So, 4 tiket sudahpun melayang pergi. Tinggallah 2 tiket untuk saya dan bakal suami. Ingat nak menonton selepas bergelar suami isteri. Barulah best kan. Wahh,teruja betul rasa nak menonton wayang banyak-banyak. Sebelum ini kekangan masa banyak buat kitorang tak berkesempatan menonton wayang. Banyak filem-filem menarik yang sudah terlepas untuk ditonton. Nasib baik sempat lagi curi masa menonton Nur Kasih The Movie minggu lepas. So, kalau selepas bernikah bolehlah layan Transformers kan.

Apapun berbanyak terima kasih kepada Nuffnang dan juga TGV atas hadiah hebat ini. Ini dah jadi macam hadiah perkahwinan pula untuk kami tau. Ok da. Kepada yang dapat jemputan thru FB event, sudi-sudilah mai ke majlis kenduri perkahwinan saya ye Ahad depan.
K Bai!

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics