Followers

Wednesday, January 25, 2012

Fraser Hill - Intro

Salam semua.

Selamat Tahun Baru Naga untuk rakan-rakan berbangsa cina.

 

Hari ini kebanyakan warga kota sudah mula bekerja. Tapi saya tahu masih ramai lagi yang menyambung cuti sehingga hujung minggu kan? Saya tidaklah termasuk dalam golongan yang masih bercuti. Tapi hari ini masuk office tengahari. Memang berbaloi minta cuti setengah hari. Semalam pukul 12 pagi baru nak melelapkan mata. Hampir terkandas solat Isyak sebab tertidur dan terbangun 10 minit sebelum azan subuh. Bahaya sungguh. Alarm dah set tapi disebabkan terlalu letih maka tidak sedar langsung. Lepas itu, terus pergi iron baju kerja suami. Cuti 4 hari memang betul-betul full sampaikan tak sempat nak sediakan baju kerja dia. Lepas husband pergi kerja, saya terus tutup mata lagi. Memang ada satu perangai kalau suami pergi kerja dahulu, saya akan rasa touching. So,saya terus akan lelapkan mata cepat-cepat disebabkan tak mahu layankan rasa sedih.

 

Pukul 9 pagi mata dan badan dah segar. Terus buat aktiviti penting iaitu buka kedai dobi untuk clearkan stock pakaian selama 4 hari bercuti.  Cuti setengah hari digunakan sepenuhnya untuk recharge tenaga dan semangat selepas bercuti sakan dan juga untuk buat laundry. Pukul 12.20 baru bertolak ke office. Nasib baik jalan clear. Saya sampai office 25 minit kemudian. Eh, mana cerita pasal Fraser Hill? Apakah kaitan cerita di atas dengan Fraser Hill? Ok, ada kaitan sebenarnya sebab 4 hari cuti itu saya dan keluarga habiskan di Fraser Hill. Kami ke sana pada 22/Jan/2012 sampailah 24/Jan/2012. Tapi nantilah saya cerita pasal Fraser Hill itu ye? Sekarang ini kena layan mood ‘Wednesay Blues’ di office. Punyalah lengang office hari ini sebab masih ramai lagi yang sambung cuti. Ok, bai!

 

Lepas ini saya update bergambar ok. Mesti ada yang rindukan saya kan?

=)

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics