Followers

Friday, April 27, 2012

Hujung minggu ini KL Meriah!

Salam jumaat korang!

 

Hujung minggu ini macam-macam akan berlaku kan di sekitar kita di Malaysia ini. Bermula dengan Pesta Buku Antarabangsa yang akan berlangsung di PWTC bermula hari ini sehingga 29hb nanti.

Kemudian, dalam masa yang sama, pesta BERSIH 3.0 pun bakal berlaku bermula esok pagi di Kuala Lumpur. Kalau ikutkan, mereka hendak berkumpul di Dataran Merdeka tetapi tadi baru baca akhbar mengatakan Datuk Bandar telahpun menutup Dataran Merdeka selama 3 hari bermula pagi ini. Mungkin peristiwa BERSIH 2.0 akan berulang kembali? Seluruh laluan masuk ke KL akan ditapis oleh pihak polis menyebabkan kesesakan jalanraya luar biasa. Mustahil saya akan lupa tarikh perhimpunan BERSIH 2.0 yang betul-betul jatuh masa Majlis Resepsi saya di sebelah lelaki di Kepong. Ramai kawan-kawan tidak dapat hadir disebabkan perhimpunan tersebut. Huhu~

 

Dalam masa yang 2 orang sahabat saya juga akan melangsungkan perkahwinan pada hujung minggu ini dan kebetulan sama dengan majlis perkahwinan artis penuh kontroversi, Fasha Sandha dengan Jejai. Nasib baik majlis sahabat saya ini di buat di luar KL.  Rakan sekelas saya, Nana akan bersanding pada 29hb nanti di JB. Malangnya, saya tidak dapat hadir sama untuk memeriahkan majlis. Maklumlah, sekarang ini dah sarat. Tak mampu nak berjalan jauh. Walaupun pada awalnya teruja nak pergi tetapi akhirnya terpaksa mengalah. Suamipun tak boleh nak pergi wakilkan sebab dia kenalah teman saya sebab sayapun tak pasti bila akan bersalin. Kiranya, kalau diikutkan sekarang ini bila-bila masa sahaja boleh bersalin. Seorang lagi sahabat rakan sepersatuan masa di UTM dahulu, Didi buat majlisnya di Utara pada 28hb. Pun jauh sangat lokasinya. Tak mampun saya untuk menjejak kaki ke sana buat masa ini.

 

Dalam masa yang sama banyaknya CLEARANCE SALES di seluruh Malaysia. List SALES di bawah ini hanya di sekitar KL-Selangor sahaja tau. Jom serbuuuu…

 

 

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics