Followers

Wednesday, January 19, 2011

Dah kahwin ke belum?

Lama sudah tak update sini. Last post pun pasal perkahwinan Lan. Sampai ramai pula yang ingat saya dah hampir tarikh untuk berkahwin.

Yup, memang this year saya akan bertukar status tapi macam awal sangat sahaja untuk diceritakan. Kitapun tak tahu untung nasib kita even seminit daripada sekarangpun. Masa depan itu milik Allah SWT kan. Apapun tentulah saya mengharapkan segalanya mengikut apa yang kami plan kan.

Long Haffiz dan Vio antara yang concern. TQ guys!

Buat yang concern tu janganlah risau sebab saya takkan lupa untuk menjemput korang ke hari bahagia saya nanti. Terpulanglah kepada korang sama ada nak attend ke tak. Hehe.Tapi kena tunggu kad siap dahululah. Ok, kad pun belum buat lagi. So, korang boleh bayanglah kan tarikh kahwin saya bukanlah dalam masa terdekat. Ada yang saya sudahpun bagitahu exact date tapi unofficially lagi-lagi pada orang yang jauh-jauh tu. Yang dekat-dekat ini dalam 2 bulan sebelum tarikh barulah saya announce. Boleh?

Oh, ye persiapan memang dah banyak dibuat. Rasanya lebih 50% completed. Alhamdulillah.

Jangan lupa baca update terbaru blog wordpress selfhosted  saya di SINI

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics