Followers

Monday, January 24, 2011

Pengumuman :Saya sayang kedua-duanya!

Salam korang!

Sayang kedua-duanya? Jangan main-main. Mana boleh sayang dua-dua. Kena setia pada yang satu sahaja. Tapi masalahnya memang saya sayang kedua-duanya dan ambil keputusan untuk 'nak' kedua-duanya. Tamak haloba betul kan. Tapi nak buat macam mana. Sayang punya pasal kan. Apapun sanggup.

Tajuk dan mukadimah tak nak tak saspen. Tapi korang janganlah salah faham. Ini bukannya nak curang ke hape sebab saya ini setia orangnya. Ngeh ngeh. Betul! Saya sebenarnya sayang pada kedua-dua blog saya. Yang itu wordpress selfhosted dan juga yang ini blog blogspot. So, saya decide nak mantain kedua-dua blog. Cuma saya nak fokuskan blog ini sebagai blog peribadi dalam erti kata lainnya semuanya cerita saya, family saya, life saya dan segala-galanya tentang saya termasuklah juga pasal cerita pasal preparation kahwin. Manakala blog wordpress selfhosted pula akan saya jadikan tempat untuk mengulas isu semasa, cerita lain atau dalam erti kata lainnya cerita yang bukan peribadilah. heh!
http://4.bp.blogspot.com/_CEj8AwvwSNM/TSCbpQ-I8eI/AAAAAAAAFPo/yIYpZuvii6E/s1600/curang.jpg
topik kita bukan pasal lelaki(seperti dalam gambar) tapi pasal blog.

Mulai esok kot saya akan mula melaksanakan perancangan ini. Tapi prority saya buat masa ini tentulah goes to this blog. So, blog ini akan lebih kerap di update daripada blog blogspot itu.

So, good luck for you noorafzan!

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics