Followers

Tuesday, January 25, 2011

Internet free guna handphone!

Salam korang!

Selamat tengahari beb. Lately saya rasa macam dah tak boleh nak komited dengan blog. Sebab priority goes to others. So, maaflah kalau kawan-kawan terasa saya tak membalas kunjungan korang. Bukan tak nak balas tapi kesuntukan free time. Lately tidur memang awal sebab penat kerja siang. Pukul 10 dah mamai. hohoh.

Ditambah pula dengan tarikan Aliya Batrisya setiap kali Mak Uda nya ini balik kerja. Langsung tak sentuh PC seperti biasa lepas balik kerja sebaliknya terus terjah baby Aliya. Rindu padahal hari-haripun jumpa. Tak dapat bayangkan bila baby Aliya, mama dan papa dia berpindah pulang ke rumah mereka semula nanti. Tentulah rasa sunyi, sepi. Dan mungkin masa itulah saya akan jadi aktif sikit berblogwalking sebab dah tak ada tarikan Aliya di rumah.

Oh ya, bercerita pasal tajuk saya dapat surf internet free guna handset W660i saya ini. Err..free itu bukan sebab memang free tapi sebab incik tunang kacak lagi bergaya (kena amik hati kaw kaw punye!) yang sponsor bayar internet fees under pakej 100MB for RM18/bulan. Alaaa..berapa sangatlah yang saya pakai sebab blog tak boleh nak buka guna handset ini. Setakat boleh baca akhbar online, FB, Twitter dan juga buka email. Tak puas kot nak layan surf dengan skrin yang kecik cenonet macam itu.
Tapi, apapun bersyukur sebab dapat jugalah nak online kan.

Entry ini memang nak dedicate to incik tunanglah sebab sponsor internet fees plus phone bill saya selama ini. Walaupun penggunaan internet dan phone saya tak berapa banyak tapi memang berbaloi pakai pakej under dia. Saya kalau nak call dia memang free sahaja sebab saya subline dia. So, memang jimat habislah sebab saya punya kredit prepaid dulupun banyak habis untuk call/mesej dia.

Korang kalau kredit/bill banyak habis untuk korang punya orang tersayang memang saya suggestkan guna postpaid plan. Tak kisahlah Maxis, Digi ataupun Celcom asalkan korang leh call orang tersayang itu for free. Jimat beb!

Jangan lupa terjah blog saya yang satu lagi, http://www.noorafzan.com/ ye.
Ok, bai!

No comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics